صفحه اصلی / استان ها / قزوین / ایرانی‌ها بیش از دولت‌شان برای مدرسه سازی فعالند
ایرانی‌ها بیش از دولت‌شان برای مدرسه سازی فعالند

ایرانی‌ها بیش از دولت‌شان برای مدرسه سازی فعالند

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور گفت: در حال حاضر ۶۵۰ هزار نفر در داخل کشور و 1000 نفر در خارج از کشور در زمینه مدرسه‌سازی فعال هستند، در واقع مردم بیش از دولت در این زمینه سرمایه‌گذاری شده است و بستر کسب دانش را فراهم کردیم.

مدرسه

به گزارش کسب و کار نیوز، محمدرضا حافظی در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز که امروز در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، تصریح کرد: مدرسه‌سازی حرکتی مثبت است که در کشور ایران فراگیر شده است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور اظهار کرد: با توجه به اینکه ۱۰ درصد ملت ایران در خارج از کشور سکونت دارند. ما نه تنها در داخل کشور بلکه در خارج از کشور نیز اقدام به ساخت مدرسه کردیم. هدف از این کار حفظ فرهنگ و ملیت ایرانی است.

وی افزود: تاکنون به تعبیری ۳۷ درصد مدارس کشور و به تعبیر دیگر ۵۰ درصد مدارس کشور توسط خیرین مدرسه‌ساز ساخته شده است و ملت بیش از دولت در این بخش سرمایه‌گذاری کردند.

حافظی تأکید کرد: آموزش و پرورش رکن اصلی کشور است که اگر موفق باشد کشور در تمام زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی به موفقیت می‌رسد.

وی با اشاره به نقش معلمان در تربیت نسل آینده تأکید کرد: سازندگان واقعی معلمان هستند و خیرین صرفاً فضای فیزیکی را تهیه می‌کنند، مدرسه ظرفی است که دانش آموزان مظروف آن هستند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز تصریح کرد: در حال حاضر مدرسه‌سازی حرکتی فراگیر و سراسری شده است به طوری که در ۳۱ استان و ۴۵۰ شهرستان شاهد حضور گسترده خیرین مدرسه‌ساز هستیم. این مشارکت در استان قزوین چشمگیر و قابل تقدیر است.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تولید مواد ضدعفونی‌کننده

تولید مواد ضدعفونی‌کننده در آزمایشگاه‌های دانشگاه پیام نور قزوین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, رضا رسولی شربیانی رئیس دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.