صفحه اصلی / استان ها / تخفیف ۳۰ درصدی اجاره‌ واحدهای مستقر در پارک علم و فناوری قزوین
تخفیف ۳۰ درصدی اجاره‌ واحدهای مستقر در پارک علم و فناوری قزوین

به‌دلیل شیوع کرونا صورت گرفت؛

تخفیف ۳۰ درصدی اجاره‌ واحدهای مستقر در پارک علم و فناوری قزوین

کسب و کار نیوز:رئیس پارک علم و فناوری قزوین از تخفیف ۳۰ درصدی اجاره بهای واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری قزوین به دلیل محدودیت‌های ایجاد شده در اثر شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مصطفی مافی، رئیس پارک علم و فناوری قزوین عنوان کرد: این روزها اغلب کسب و کارها به دلیل شیوع ویروس کرونا مختل شده است، این در حالی است که هر ساله و از گذشته‌های دور، اسفند ماه یکی از بهترین ماه‌های مالی برای صاحبان کسب و کار بوده است.

وی افزود: باتوجه به محدودیت‌های ایجاد شده برای واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری قزوین در اثر شیوع ویروس کرونا و با هدف کمک به کسب کارهای نوپا، نرخ اجاره بهای سه ماهه اول سال ۹۹ با وجود ابلاغ نرخ کارشناسی اجاره بهای سال ۹۹، با ۳۰ درصد تخفیف بر مبنای نرخ سال ۹۸ محاسبه خواهد شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی و اموربین الملل پارک علم و فناوری قزوین، مافی یادآورشد: تخفیف ۳۰ درصدی اجاره بهای واحدهای فناور مستقر در مجموعه پارک منوط به این است که واحدهای فناور قرارداد استقرارشان را تا پایان اردیبهشت ماه ۹۹ منعقد کنند.

رئیس پارک علم و فناوری قزوین با اشاره به اینکه با توجه به شیوع کرونا شیوه‌های غیرحضوری برای انجام امور جاری پارک پیش‌بینی و اجرایی شده است، خاطرنشان کرد: با حمایت پارک تعدادی از شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری از ابتدای شیوع کرونا، برای مقابله با گسترش این بیماری از طریق دانش خود، محلول‌های ضدعفونی کننده و ماسک‌های بهداشتی را در حجم زیاد تولید و روانه بازار کردند.

همچنین مطالعه کنید:

طرح کالابرگ در ۱۴۰۳ ادامه می‌یابد/ امسال کسری بودجه نخواهیم داشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.