صفحه اصلی / استان ها / خراسان رضوی / کشف یک تن و ۱۴۶ کیلوگرم مواد مخدر در یک درگیری مسلحانه در مشهد
کشف یک تن و ۱۴۶ کیلوگرم مواد مخدر در یک درگیری مسلحانه در مشهد

کشف یک تن و ۱۴۶ کیلوگرم مواد مخدر در یک درگیری مسلحانه در مشهد

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از هلاکت یک سوداگر مرگ و کشف یک تن و 146 کیلو گرم مواد افیونی خبر داد.

مواد مخدر

به گزارش کسب و کار نیوز- ‌سردار«قادر کریمی» در تشریح این عملیات اظهار کرد: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ هایی از حمل محموله سنگین مواد افیونی از استانهای جنوبی کشور به خراسان رضوی و مشهد دست یافتند.

وی ادامه داد: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از رد زنی‌های گسترده به مبداء ورودی استان در  شهرستان «مه ولات» اعزام و بامداد امروز خودروی پژو ۴۰۵ حامل مواد افیونی را در نقطه کمین خود به دام انداختند. 

سردار کریمی با بیان اینکه ماموران انتظامی به دو سرنشین خودرو دستور ایست دادند اما آن‌ها با سرعت زیاد از صحنه گریخته و اقدام به تیراندازی به سمت پلیس کردند، گفت: با شروع درگیری مسلحانه و پس از دقایقی یکی از سوداگران مرگ به ضرب گلوله پلیس به هلاکت رسید و خودرو متوقف شد.

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: پلیس در بازرسی از این خودرو یک تن و یک کیلوگرم تریاک به همراه ۱۴۵ کیلوگرم حشیش، یک قبضه سلاح جنگی کلاش، چهار تیغه خشاب و ۱۰۹ تیر جنگی کشف کرد.

سردار کریمی خاطرنشان کرد: جست وجوهای پلیس برای دستگیری راننده فراری پژو ۴۰۵ که با توجه به تاریکی هوا از محل متواری شده، ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از تلاش جان برکفان مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و همچنین ماموران انتظامی  شهرستان “مه ولات” در پیگیری عملیاتی و کشف این محموله سنگین مواد افیونی تشکر کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سفال و کاشی

مرمت ۱۰۰ قطعه سفال و کاشی زرین‌فام در سال ۹۸

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,مژگان موسی‌زاده با بیان این مطلب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.