صفحه اصلی / سرخط خبرها / نمایشگاه ملی فرصت های سرمایه گذاری فناورانه به همت فن بازار ملی ایران از تاریخ ۱۸ الی ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۰ در محل نمایشگاه های بین المللی کاسپین زنجان برگزار می‌گردد
نمایشگاه ملی فرصت های سرمایه گذاری فناورانه به همت فن بازار ملی ایران از تاریخ ۱۸ الی ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۰ در محل نمایشگاه های بین المللی کاسپین زنجان برگزار می‌گردد

نمایشگاه ملی فرصت های سرمایه گذاری فناورانه به همت فن بازار ملی ایران از تاریخ ۱۸ الی ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۰ در محل نمایشگاه های بین المللی کاسپین زنجان برگزار می‌گردد

این نمایشگاه با حضور سرمایه گذاران ، فناوران ( شرکت های دانش بنیان و فناور ) ، صنایع و نهادهای حامی و پشتیبان سرمایه گذاری و با مشارکت استانهای زنجان ، قزوین ، همدان ، آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی و تهران و با هدف بهم رسانی و تبادل فناوری و جذب سرمایه برگزار می‌شود.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه آقای دکتر قاسملو معاون اقتصادی استانداری زنجان عنوان داشت دستیابی به رشد اقتصادی از طریق افزایش بهره‌وری حاصل می‌شود و این مهم با افزایش ضریب نفوذ تکنولوژی و فناوری امکان پذیر است که در نتیجه توسعه سرمایه گذاری فناورانه حاصل خواهد شد .

حضور مرکز نوآوری نکسترا در نمایشگاه ملی فرصت های سرمایه گذاری فناورانه

مرکز نوآوری نکسترا به عنوان عضوی از اکوسیستم نوآوری و فناوری در این نمایشگاه به مدت سه روز حضور دارد. مرکز نوآوری نکسترا به عنوان یک شتابدهنده و استارتاپ استودیو تخصصی در حوزه‌های شهرهوشمند، اینترنت اشیاء، امنیت سایبری، مخابرات و بلاکچین در محل پردیس فنی دانشگاه تهران در شهر تهران فعالیت می‌کند.

آکادمی کسب و کار تغییر، به عنوان همکار کلیدی نکسترا و به نمایندگی این مجموعه در نمایشگاه ملی فرصت های سرمایه گذاری فناورانه در محل زنجان حضور پیدا کرد.

در حاشیه نمایشگاه چندین پنل با عناوین فرصت ها و چالش های سرمایه گذاری باحضور فعالان اکوسیستم کارآفرینی کشور برگزار شد و سید علی احمدی به نمایندگی از مرکز نوآوری نکسترا به انتقال تجربه در این حوزه پرداخت.

لازم به ذکر است بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۶ الی ۲۱  برای عموم با رعایت پروتکل های بهداشتی آزاد است و مرکز نوآوری نکسترا افتخار دارد با حضور در این نمایشگاه و شناسایی ایده‌های نوآورانه و فناورانه، گامی در جهت اعطای تسهیلات و سرمایه گذاری در این حوزه بردارد.

منتظر دیدارتان در محل نمایشگاه های بین المللی کاسپین زنجان غرفه ۱۴ هستیم.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.