معرفی فناوران برتر پارک فناوری پردیس

در جریان هشتمین مراسم تجلیل از پیشکسوتان پارک انجام شد

معرفی فناوران برتر پارک فناوری پردیس

کسب و کار نیوز - عصر امروز در جریان هشتمین مراسم تجلیل از پیشکسوتان پارک فناوری پردیس از 4 فناور برترِ شاغل در شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس تجلیل شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، «مینا سعیدی حیدری»،‌ «وحید حاجی پور»، «سعید آزادی» و «حسن مختاریان» فناورانی بودند که به عنوان فناور برتر پارک شناخته شده و از آنها تقدیر شد. «مینا سعیدی حیدری»مدیر فنی شرکت «پیشگامان آژینه دانش»، فارغ‌التحصیل دکتری رشته مهندسی مواد از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران، دارای ۶۱ مقالهISI، علمی پژوهشی و کنفرانسی و ۱ کتاب، مؤثر در تولید و توسعه ۴ محصول دانشی و دارای ۲ اختراع، عضو باشگاه پژوهشگران دانشجو و انجمن بین‌المللی مخترعین آسیا و برگزیده هفتمین و هشتمین جشنواره ملی حرمت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، اولین متخصص برگزیده‌ای بود که طی این مراسم مورد تقدیر قرار گرفت.

فناور برگزیده دیگری که مورد تقدیر قرار گرفت، «وحید حاجی‌پور»سرپرست «مرکز مطالعات و تحقیقات شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان (فناپ)»،فارغ‌التحصیل دکتری رشته مهندسی صنایع از دانشگاه بوعلی سینای همدان، دارای بیش از ۵۳ مقالهISI، علمی پژوهشی و کنفرانسی و ۱ کتاب، مؤثر در تولید و توسعه ۴ محصول دانشی، عضو انجمن مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی و تصمیم‌سازی میشیگان آمریکا و سردبیر و داور مجلات بین‌المللی معتبر در دنیا، بود.

«سعید آزادی» مدیر واحد تحقیقات و نوآوری و مدیر واحد کنترل کیفیت شرکت «فرآورده‌های دارویی پویش دارو»، فارغ‌التحصیل دکتری رشته بیوتکنولوژی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دارای ۲۰ مقالهISI، علمی پژوهشی و کنفرانسی، مؤثر در تولید و توسعه ۳ محصول دانشی، عضو انجمن بیوتکنولوژی ایران و کمیته مشورتی تعیین‌کننده محدوده پروتئین میزبان، سومین متخصصی بود که به عنوان فناور برتر معرفی شد.

آخرین فناوری که به عنوان برگزیده مورد تقدیر قرار گرفت، «حسن مختاریان» مدیر توسعه محصول شرکت «تجارت الکترونیکی ارتباط فردا»، دارای ۴ مقاله و ۲ اختراع، مؤثر در تولید و توسعه ۳ محصول دانشی، عضو انجمن‌ نرم‌افزارهای کاربردی و انجمن نرم‌افزارهای پیشرفته سازمانی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، عضو منتخب کمیسیون فین‌تک سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و دارای جایزه جشنواره وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بود.

شایان ذکر است،‌ انتخاب فناور برتر پارک فناوری پردیس براساس فراخوانی بود که مدتی پیش منتشر و طی آن از شرکت‌های عضو خواسته شده بود تعدادی از متخصصان و فناوران برجسته خود را معرفی کنند. «سوابق برجسته تحصیلی و آموزشی»، «مقالات و کتب تألیفی»، «تجربه کاری برجسته و مهم در حوزه فناوری و نوآوری»، «نقش فرد در تولید و توسعه خدمات یا محصولات شرکت (مهم‌ترین معیار)»، «افتخارات و جوایز علمی و تخصصی داخلی و بین‌المللی»، «عضویت در مجامع، انجمن‌ها و تشکل‌ها و بنیادهای علمی و تخصصی داخلی و بین‌المللی» معیارهایی بودند که مدیران عامل باید برای معرفی متخصصان برگزیده خود، مد نظر قرار می‌دادند. همچنین لازم بود مدیران شرکت‌ها برای معرفی افراد مورد نظر خود دو نکته «اشتغال فرد برگزیده شرکت در حال حاضر در محل پارک» و «معرفی صرفاً از بین متخصصین فنی شاغل در شرکت که نقش موثری در توسعه محصولات و خدمات شرکت داشته‌اند» را در نظر بگیرند.

پس از معرفی تعدادی از متخصصان توسط شرکت‌ها و بررسی سابقه علمی و فناوری و دستاوردهای نوآورانه ایشان توسط اداره کل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک فناوری پردیس، چهار نفر به عنوان فناور برتر انتخاب شدند. طی این رویداد که برای نخستین بار و در هشتمین آیین تقدیر از پیشکسوتان پارک فناوری پردیس اجرا شد، ۴ فناور برتر معرفی شده و مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین مطالعه کنید:

رویداد جینو

رویداد جینو در اینوتکس ۲۰۲۲ میزبان برترین های صنعت گیم ایران بود

رویداد اینوتکس گیم یا «جینو» با هدف نوآوری و توسعه صنعت ویدیو گیم، امسال برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.