صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / پارک ها مراکز رشد و شتاب‌ دهنده‌ها / معرفی پیشکسوتان عرصه فناوری و نوآوری پارک فناوری پردیس
معرفی پیشکسوتان عرصه فناوری و نوآوری پارک فناوری پردیس

در جریان هشتمین مراسم تجلیل از پیشکسوتان پارک فناوری پردیس انجام شد

معرفی پیشکسوتان عرصه فناوری و نوآوری پارک فناوری پردیس

کسب و کار نیوز - عصر امروز هشتمین مراسم تجلیل از پیشکسوتان پارک فناوری پردیس با حضور با «مهدی صفاری‌نیا» رئیس پارک، «اکبر ترکان» مشاور عالی رییس جمهور، «سعیدسهراب پور» مشاور رییس بنیاد ملی نخبگان، «ابراهیم حاج ابراهیمی» رئیس هیئت مدیره انجمن خیرین توسعه علم و فناوری ایرانیان و جمعی از مدیران عامل و کارکنان شرکت‌های عضو پارک برگزار شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، در این مراسم «محمدرضا کمپانی» مدیرعامل شرکت «الکترونیک برتر»، «مرتضی خیرآبادی» مدیر عامل شرکت «هما فارمد» و «احمد نیک روش» مدیر عامل شرکت «توان پژوهان فناور پاسارگاد» به عنوان پیشکسوت عرصه فناوری پارک معرفی شدند و از آنان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، این مجموعه امروز میزبان مراسمی بود که در آن طبق سیاق سال‌های گذشته از پیشکسوتانی که چندین سال در عرصه نوآوری و فناوری کار و تلاش کرده‌اند، تقدیر و تجلیل شد. همزمانی این مراسم با دهه فجر و ایام میلاد حضرت فاطمه (س) باعث شد این نشست رنگ و بوی شادی و جشن به خود بگیرد. در این دوره «محمدرضا کمپانی» مدیرعامل شرکت «الکترونیک برتر»، «مرتضی خیرآبادی» مدیر عامل شرکت «هما فارمد» و «احمد نیک روش» مدیر عامل شرکت «توان پژوهان فناور پاسارگاد» پیشکسوتانی بودند که مورد تقدیر قرارگرفتند.

این مراسم با اجرای «رضا رفیع» و «رضا امیر احمدی» مجری صدا و سیما برگزار شد. شعر خوانی با موضوع انقلاب اسلامی توسط «حازم فری‌پور» مدیرعامل شرکت «سراج فن‌آموز» و از پیشکسوتان دوره‌های قبلی، همچنین شرکت در مسابقه اینترنتی، از جمله بخش های ابتدایی مراسم بود. یازدهمین دوره مسابقات ورزشی پارک فناوری پردیس، چندی پیش به مناسبت دهه فجر و در سه رشته «فوتبال دستی»، «تنیس روی میز» و «دارت» برگزار شد. اهدای جوایز به برندگان این مسابقات از جمله بخش های دیگر این مراسم بود.

در ادامه گروه موسیقی سنتی «دلنواران» دو قطعه با موضوع روز مادر و انقلاب اسلامی اجرا کردند. معرفی فناوران برتر شرکت‌های عضو و اهدای جوایز به آنها، بخش بعدی این مراسم بود. این رویداد برای نخستین بار در هشتمین آیین تقدیر از پیشکسوتان پارک فناوری پردیس، اجرا شد. هشتمین مراسم تجلیل از پیشکسوتان پارک فناوری پردیس با معرفی و تقدیر از پیشکسوتان و گرفتن عکس یادگاری به پایان رسید.

همچنین مطالعه کنید:

رویداد جینو

رویداد جینو در اینوتکس ۲۰۲۲ میزبان برترین های صنعت گیم ایران بود

رویداد اینوتکس گیم یا «جینو» با هدف نوآوری و توسعه صنعت ویدیو گیم، امسال برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.