صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / محصولات فناورانه پارک پردیس تضمین کیفیت می‌شوند/ایجاد کمپهای نوآوری برای شرکتها و سرمایه‌گذاران
محصولات فناورانه پارک پردیس تضمین کیفیت می‌شوند/ایجاد کمپهای نوآوری برای شرکتها و سرمایه‌گذاران

محصولات فناورانه پارک پردیس تضمین کیفیت می‌شوند/ایجاد کمپهای نوآوری برای شرکتها و سرمایه‌گذاران

کسب و کار نیوز- رئیس پارک فناوری پردیس با اشاره به اعطای نشان تجاری تضمین کیفیت به محصولات دانش‌بنیان، گفت: این نشان به محصولات تولیدشده در شرکت‌های مستقر در پارک اعطای می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز، مهندس مهدی صفاری‌نیا امروز در حاشیه برنامه بازدید خبرنگاران از پارک فناوری پردیس در نشستی با اشاره به نقش رسانه‌ها در امیدآفرینی در جوامع، گفت: در پارک فناوری پردیس ۴ فاز عمرانی را در دستور کار داریم و فاز پنجم نیز تا پایان سال عملیاتی خواهد شد.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه هیات امناء پارک فناوری پردیس، فضای فیزیکی پارک هزار هکتار است که در حال حاضر ۴۵۰ هکتار در تملک پارک است. صفاری‌نیا، با بیان اینکه در حال حاضر ۵۰۰ شرکت در فضای پارک مستقر شده است، اظهار کرد: تا پایان سال حدود ۱۰ هزار نفر در پارک مشغول به فعالیت می‌شوند.

رییس پارک فناوری پردیس، ایجاد کمپ‌های نوآوری و فناوری را از برنامه‌های پارک دانست و یادآور شد: سیاست پارک پذیرش شرکت‌های دانش‌بنیان بود و سیاست کلی ما در ۲۰ سال دوم، اضافه شدن کمپ‌های نوآورانه است که در آن سرمایه‌گذاران و شرکت‌های بزرگ مستقر می‌شوند.

به گفته وی، فضای این کمپ‌ها از ۵ هکتار است. صفاری‌نیا، اسکان فناوران مستقر در منطقه پردیس را خدمت دیگر پارک پردیس به شرکت‌های مستقر دانست. رئیس پارک فناوری پردیس اعطای نشان تضمین کیفیت و نشان تجاری را از دیگر خدمات نام برد و گفت: پارک فناوری پردیس در دو بخش گواهینامه تایید و تضمین کیفیت (گارانتی) محصولات شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس را رونمایی کرد.

وی تاکید کرد: نشان تجاری پارک فناوری پردیس در دو سطح ارائه شده است؛ بخش اول تایید کیفیت محصولات در سه سطح برنزی، نقره‌ای و طلایی که پس از بررسی‌های تخصصی اعطاء می‌شود و شرکت‌ها می‌توانند این نشان را (Made In PTP) روی محصول خود درج کنند.

رییس پارک فناوری پردیس خاطرنشان کرد: در بخش دوم، محصولاتی که توانسته‌اند گواهینامه تایید کیفیت را اخذ کنند، امکان استفاده از خدمت گارانتی (تضمین کیفیت) را خواهند داشت. گواهینامه تضمین کیفیت محصولات (گارانتی) به عنوان یک برگه گارانتی، در اختیار مشتریان محصولات قرار گرفته و اصالت آن از طریق رمزینه (Qr code) مندرج بر روی برگه گارانتی قابل ردیابی است.

وی تاکید کرد: این نشان، اعطای استاندارد پایه محصولات نیست، بلکه پارک به محصولات تولیدشده در شرکت‌های مستقر، تضمین مالی کیفیت به طرف مقابل ارائه می‌دهد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۱۵ درصدی بخش نفتی اقتصاد ایران در سال گذشته

به گزارش کسب و کار نیوز ، صندوق بین المللی پول در گزارش  منطقه ای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.