صفحه اصلی / استان ها / قزوین / خسارت ۹۰ میلیارد ریالی سیل اخیر به زیرساخت‌های شهری قزوین
خسارت ۹۰ میلیارد ریالی سیل اخیر به زیرساخت‌های شهری قزوین

خسارت ۹۰ میلیارد ریالی سیل اخیر به زیرساخت‌های شهری قزوین

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اعلام کرد: بارندگی‌ها و سیل اخیر در استان قزوین بیش از 90 میلیارد ریال خسارت به زیرساخت‌های شهری وارد کرد.

سیل کرمان

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی صالحی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری در مراسم معارفه شهردار جدید رازمیان اظهار کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته سیل اخیر در شهرهای استان بالغ‌بر ۹۰ میلیارد ریال به زیرساخت‌ها، تأسیسات، ابنیه، معابر و سازه‌های حفاظتی از رودخانه‌ها خسارت وارد کرده است.

وی افزود: شهرداران باید در راستای پیشگیری و مدیریت حوادث آتی جهت اجرای پروژه‌های پیشگیرانه، آمادگی مقابله با حوادث غیرمترقبه را داشته باشند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بیان کرد: در حال حاضر یکی از دغدغه‌های مهم شهرداری‌ها، درآمدهای پایدار است و عدم توجه به این موضوع باعث کاهش کیفیت خدمات شهری شده است.

وی اضافه کرد: خدمت‌رسانی به مردم، اجرای پروژه‌ها بر اساس نیازهای شهروندان، برنامه محوری در چهارچوب بودجه، پرهیز از اجرای پروژه‌های غیرضرور و اجرای پروژه‌های ماندگار از اولویت‌های مدیریت شهری باید باشد.

صالحی یادآور شد: شهر رازمیان ظرفیت و پتانسیل گردشگری بسیار بالای دارد و امیدواریم مجموعه مدیریت شهری بیش از گذشته به این موضوع توجه کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تولید مواد ضدعفونی‌کننده

تولید مواد ضدعفونی‌کننده در آزمایشگاه‌های دانشگاه پیام نور قزوین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, رضا رسولی شربیانی رئیس دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.