صفحه اصلی / استان ها / لرستان / راه‌اندازی مدارس در پلدختر و معمولان طی چند روز آینده/اختصاص یک‌صد کانکس مدرسه به سیل زدگان
راه‌اندازی مدارس در پلدختر و معمولان طی چند روز آینده/اختصاص یک‌صد کانکس مدرسه به سیل زدگان

گزارشی از بحران سیل در لرستان/خبر در حال بروز رسانی

راه‌اندازی مدارس در پلدختر و معمولان طی چند روز آینده/اختصاص یک‌صد کانکس مدرسه به سیل زدگان

وزیر آموزش و پرورش گفت: ظرف چند روز آینده مدارس در دو شهرستان سیل زده پلدختر و معمولان راه‌اندازی خواهند شد.

سیل پل‌دختر

وزیر آموزش و پرورش گفت: ظرف چند روز آینده مدارس در دو شهرستان سیل زده پلدختر و معمولان راه‌اندازی خواهند شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، بطحایی در مراسم آغاز نمادین فوق برنامه پرورشی که در محله مدرسه امام حسین شهرستان پلدختر برگزار شد، گفت: برای جبران فعالیت‌های آموزشی دانش آموزان به سرعت اردوهای آموزشی را راه‌اندازی کردیم و اجازه ندهیم دانش آموزان این دو شهرستان سیل زده در رقابت کنکور از مابقی دانش آموزان سراسر کشور عقب بمانند.

وی با بیان این که اصرار داریم مدارس هرچه سریع‌تر در دو شهرستان سیل زده راه اندازی شوند، اظهار کرد: راه افتادن مدرسه یعنی ایجاد امید، و همه تلاش‌مان این است که ظرف چند روز آینده در شهرستان پلدختر و معمولان مدارس را راه‌اندازی کنیم. البته در کنار این اقدامات برگزاری برنامه‌های فرهنگی را نیز خواهیم داشت.

وی از اعزام مشاورین به این مناطق سیل زده خبر داد و افزود: باید تلاش کنیم سرزندگی و شادابی را در این مناطق دوباره ایجاد کنیم تا رشد فکری دانش آموزان ارتقا یابد.
 

حمایت‌های ویژه وزارت آموزش از فرهنگیان خسارت‌دیده از سیل

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: آموزش‌وپرورش از هیچ گونه تلاشی، جهت رفاه حال این عزیزان و همراهی، همیاری و همکاری با سیل‌زدگان، کوتاهی نخواهد کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز، عبدالرضا فولادوند در جلسه مدارس تخریبی در مناطق سیل‌زده استان در سالن جلسات خانه معلم خرم‌آباد بیان کرد: در راستای کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده لرستان چهار کارگروه در آموزش‌وپرورش شهر تهران فعال‌شده که دو کارگروه مربوط به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی است.

وی اظهار کرد: کمک‌های آموزش‌وپرورش تهران به لرستان با اولویت همکاران فرهنگی به استان ارسال می‌شود. تلاش می‌شود کمک‌های نقدی به فرهنگیان خسارت‌دیده در اثر سیل پرداخت شود.

ادامه دارد

همچنین مطالعه کنید:

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان به مناسبت هفته جوان در لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سید علی کریمی جوانان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.