صفحه اصلی / استان ها / پیش‌بینی‌ها در راستای آماده‌سازی مدارس برای بازگشایی لحاظ شده است
پیش‌بینی‌ها در راستای آماده‌سازی مدارس برای بازگشایی لحاظ شده است

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان:

پیش‌بینی‌ها در راستای آماده‌سازی مدارس برای بازگشایی لحاظ شده است

کسب و کار نیوز:مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: امسال با ملاحظه وقفه آموزشی و جبران کاستی‌ها و تجربیات ارزنده‌ای که در این مدت بدست آمد و با همت و هماهنگی مجموعه و بخش‌های مختلف دولتی و غیردولتی حتما شاهد یک بازگشایی خوب و اثر بخش خواهیم بود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علیرضا نخعی درباره اهمیت و نقطه عطف سی و چهارمین اجلاس مدیران روسای آموزش و پرورش کشور اظهار کرد: در آستانه بازگشایی مدارس هستیم که این مهم کاملا متفاوت و با اقتضاعات شرایط جدید را شاهد خواهیم بود که برای بازگشایی موضوعات مختلف و اظهار نظرات و پیشنهادات و شیوه‌های مختلف در این اجلاس مورد بحث قرار می‌گیرد.

وی نکته برجسته این اجلاس را حضور مقام معظم رهبری به صورت ویدئو کنفرانس عنوان کرد و ادامه داد: از رهنمودهای ایشان برای برنامه‌های آموزش و پرورش و سند تحول بنیادین و بازگشایی مدارس بهره‌مند خواهیم شد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: در لرستان نیز همه پیش‌بینی‌ها در راستای آماده سازی مدارس، ساماندهی نیروی انسانی،ثبت نام دانش‌آموزان، تامین تجهیزات مورد نیاز و توزیع کتب درسی انجام شده است.

نخعی بیان کرد: برای تامین امکانات بهداشتی لازم در مدارس و توجه به سلامت دانش‌آموزان که امسال برای ما مهم است آمادگی‌های لازم وجود دارد و در روز شنبه ۱۵ شهریور بازگشایی همه مدارس استان را بصورت هماهنگ با سراسر کشور صورت می‌گیرد.

وی افزود: بسته به شرایطی که در ستاد کرونای استان در مورد وضعیت شهرستان‌ها و مناطق استان اعلام می‌شود بازگشایی هم به شکل حضوری در مناطق سفید و زرد و هم غیرحضوری در مناطق قرمز و در بستر شاد صورت می‌گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: در مناطقی که شرایط زرد را داریم با رعایت پروتکل‎ها و فاصله گذاری اجتماعی جریان آموزش انجام می‌شود و شیوه نامه‎‌ای ابلاغ شده که دانش‌آموزان در قالب گروه‌های چند نفره به شکل حضوری و غیر حضوری در بستر شاد از آموزش‌ها بهره می‌برند.

نخعی با بیان اینکه سلامت دانش‌آموزان برای آموزش و پرورش و مدیران مدارس بسیار مهم است، گفت: همکاری والدین در تحقق این موضوع بسیار ضروری است.

وی با اشاره به اهمیت اجلاس امسال اضافه کرد: اجلاس امسال با حضور مقام معظم رهبری برگزار و از رهنمودها و داعیه معظم له استفاده خواهد شد؛ در سال تحصیلی گذشته یک وقفه آموزشی طولانی را تجربه کردیم که امسال با ملاحظه وقفه آموزشی و جبران کاستی‌ها و تجربیات ارزنده‌ای که در این مدت بدست آمد و با همت و هماهنگی مجموعه و بخشهای مختلف دولتی و غیردولتی حتما شاهد یک بازگشایی خوب و اثر بخش خواهیم بود.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.