صفحه اصلی / فرهنگی / تجسمی / تمدید صد اثر صد هنرمند تا پایان شهریور/ فروش ۱۳۰ کار
تمدید صد اثر صد هنرمند تا پایان شهریور/ فروش ۱۳۰ کار

تمدید صد اثر صد هنرمند تا پایان شهریور/ فروش ۱۳۰ کار

لیلی گلستان اعلام کرد به جهت تقاضای متعدد مردم صد اثر صد هنرمند تا پایان شهریور تمدید شده است.

این در حالی ست که از ١۵ مرداد تا ١٧ شهریور، زمان اولیه این نمایشگاه تابستانی ۱۳۰ فروخته شد؛ جالب اینکه بیست و نهمین صد اثر صد هنرمند که به صورت آنلاین در سایت گالری گلستان در جریان است با ارائه ۴۹۵ نقاشی، خط و مجسمه کار خود را آغاز کرد اکنون ۵۸۰ اثر هنری را به معرض تماشا و فروش دارد.

به گفته خانم گلستان در دو روز گذشته شش اثر به ایرانی های هنردوست لس آنجلس و سانفرانسیسکو فروخته شد. او پیش از این هم اعلام کرده بود: مردم به سبب قیمت مناسب کارها که حدود سه تا چهار میلیون تومان است، از این نمایشگاه آنلاین خوب خرید کرده اند که در این میان استقبال ایرانیان عزیز مقیم خارج کشور بسیار چشمگیر است،

او با بیان اینکه بسیار تقاضا شده که صد اثر صد هنرمند تبدیل به یک رویداد همیشگی شود گفت: اینستاگرام و رسانه های دیگر بسیار در جذب و جلب خریدار موثر بوده و ۶٠ درصد آثاری که به جز سایت در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می شوند به فروش می روند؛ از این روست که هر روز در چند نوبت کارها را در اینستاگرام

هم صفحه لیلی گلستان ( golestanlili) و هم صفحه گالری گلستان (golestan_gallery) به نمایش می گذاریم و در این خصوص به هیچ وجه گزینشی رفتار نمی کنیم.

لیلی گلستان با اعلام این خبر که در واقع از ٩ صبح تا حدود یک بعد از نیمه شب مشغول سفارش گرفتن و ثبت آن هستیم، تاکید کرد : موضوع هیجان انگیز و انرژی بخش برای من فروش چشمگیر جوانان و خوشحالی و شادی آنان بابت این فروش هاست. بیش از ۹۰ درصد این آثار مستقیم از هنرمندان دریافت شده و به طبع پول آن مستقیم به خود هنرمند می رسد.

او گفت : در این میان کارهای گرانتر بیشترشان خریداری شدند و من با اطمینان می توانم بگویم که مردم متوجه شده اند خرید اثر هنری پس انداز است.

مدیر گالری گلستان در پایان خاطرنشان کرد: به تقاضای مکرر مردم، صد اثر صد هنرمند تا ۳۱ شهریور ماه جاری تمدید شده است و پس از آن هر دو هفته یک نمایشگاه انفرادی خواهیم داشت که برخی از این نمایشگاه ها برای جامعه هنری بسیار جالب توجه خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.