صفحه اصلی / استان ها / کودکان کار و خیابانی پس از غربالگری تحویل داده می‌شوند
کودکان کار و خیابانی پس از غربالگری تحویل داده می‌شوند

معاون اجتماعی بهزیستی لرستان:

کودکان کار و خیابانی پس از غربالگری تحویل داده می‌شوند

کسب و کار نیوز:معاون اجتماعی بهزیستی لرستان گفت: کودکان کار و خیابانی پس از غربالگری تحویل والدین و یا مراکز شبانه روزی داده می‌شوند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سلمان کریمی امروز در جلسه کودکان کار که به منظور جمع‌آوری کودکان کار و خیابانی در سالن اجتماعات بهزیستی لرستان برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای تشکیل ستاد کرونا در استان یکی از موضوعاتی که روی آن مانور داده شده جمع‌آوری کودکان کار و خیابانی و معتادین متجاهر بوده است.

وی با بیان اینکه معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری لرستان تکلیف کردند که ما کودکان کار و خیابانی را جمع‌آوری کنیم و چون بهزیستی استان محلی برای قرنطینه ۱۴ روزه آنان ندارد نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی استان هستیم، گفت: با انجام غربالگری این کودکان توسط علوم پزشکی لرستان چنانچه والد موثری نداشته باشند به مراکز شبانه روزی بهزیستی استان انتقال خواهیم داد.

کریمیان بیان کرد: سال گذشته سه بار اقدام به جمع‌آوری کودکان کار و خیابانی کردیم و با اخذ تعهد کتبی از کودک و والدین، اما متاسفانه برخی از این کودکان بخاطر شرایط بد اقتصادی و یا داشتن سرپرست بد به این کار اصرار دارند.

معاون اجتماعی بهزیستی لرستان بیان کرد: سعی کنیم این کودکان حداقل زمان را در مراکز بمانند چرا که تجمع آنان خود سبب شیوع بیشتر کرونا می‌شود. وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز برای انجام تست کرونا و غربالگری همکاری لازم را با بهزیستی استان داشته باشد.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.