صفحه اصلی / استان ها / کرمانشاه / ۳۰۰ روستای کرمانشاه امسال گازرسانی می‌شود
۳۰۰ روستای کرمانشاه امسال گازرسانی می‌شود

۳۰۰ روستای کرمانشاه امسال گازرسانی می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از گازرسانی به حدود ۳۰۰ روستای استان در سال جاری خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم عملیات گازرسانی به شهر "ازگله" نیز امسال آغاز شود.

گازرسانی


سیروس شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه هم اکنون گازرسانی به ۵۰۰ روستای استان در دست انجام است، افزود: با برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است امسال گازرسانی به ۳۰۰ روستا به پایان برسد، البته این امر منوط به تأمین اعتبارات لازم است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از در دست طراحی بودن گازرسانی به ۲۰۰ روستای استان هم خبر داد و عنوان کرد: عملیات اجرایی تعدادی از این روستاها نیز در سال جاری آغاز خواهد شد.

شهبازی پیش‌بینی کرد، گازرسانی به این ۷۰۰ روستا (در دست اجرا و در حال طراحی) تا پایان سال ۱۳۹۹ به اتمام برسد و یادآور شد: با اتمام گازرسانی به این ۷۰۰ روستا، تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان کرمانشاه از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

وی درباره گازرسانی به شهرهای استان نیز خاطرنشان کرد: عملیات گازرسانی به دو شهر “نوسود” و “نودشه” که سال قبل آغاز شد نیز به احتمال زیاد در سال جاری به پایان می‌رسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به در دست اجرا بودن گازرسانی به شهر “ریجاب“، گفت: این پروژه نیز اوایل سال ۹۹ به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهبازی تنها شهر باقی مانده برای گازرسانی را “ازگله” دانست و تاکید کرد: گازرسانی به این شهر نیز درگیر یکسری مجوزها بود که اکنون در مراحل نهایی کار است و این پروژه نیز در سال جاری آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

بهره‌برداری از ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی و ۱۰ مدرسه سیار برکت در کرمانشاه

امیرحسین مدنی در سفر خود به کرمانشاه علاوه بر افتتاح ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی در مناطق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.