صفحه اصلی / استان ها / چینی‌کُرد ،پرچمدار تولید محصولات مدرن و بروز چینی بهداشتی/استقبال از تولیدات چینی‌کُرد در بازارهای داخلی و صادراتی
چینی‌کُرد ،پرچمدار تولید محصولات مدرن و بروز چینی بهداشتی/استقبال از تولیدات چینی‌کُرد در بازارهای داخلی و صادراتی

مسئولان استان کرمانشاه از بزرگترین کارخانه چینی بهداشتی ایران بازدید کردند

چینی‌کُرد ،پرچمدار تولید محصولات مدرن و بروز چینی بهداشتی/استقبال از تولیدات چینی‌کُرد در بازارهای داخلی و صادراتی

جمعی از مسئولان استان کرمانشاه از کارخانه چینی‌کُرد، بزرگترین کارخانه چینی بهداشتی ایران بازدید کردند.

به گزارش کسب و کار نیوز، جمعی از مسئولان استان کرمانشاه از کارخانه چینی‌کُرد، بزرگترین کارخانه چینی بهداشتی ایران بازدید کردند.

در این بازدید باباخانی معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه، موشاخانی سرپرست دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری، مرزی دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت و مدیران و نمایندگانی از اداره کل صمت استان، اداره کل کار و تامین اجتماعی، اداره دارایی، بانک صنعت و معدن و… حضور داشتند، آخرین دستاوردهای شرکت در زمینه تولید محصولات جدید، صادرات و توسعه کارخانه تشریح شد.
در این بازدید که در فضایی صمیمی انجام شد، مسئولین استان در جریان روند توسعه شرکت، توجه به بازارهای جدید و تولید محصولات بروز قرار گرفتند.

چینی کرد 2
لازم به ذکر است شرکت چینی‌کُرد با مساحت ۳۰۰ هزار مترمربع در شهرک فرامان کرمانشاه، یکی از کارخانه‌های مدرن و مجهز تولید چینی بهداشتی در ایران است. این شرکت از نظر ظرفیت تولید، بزرگترین کارخانه چینی بهداشتی در کشور محسوب می‌شود و نقش مهمی در صنعت چینی بهداشتی کشور ایفا می‌کند.

این کارخانه در ۳ فاز احداث شده و با استخدام مستقیم ۶۰۰ نفر نیروی بومی سهم مناسبی در توسعه اشتغال استان کرمانشاه ایفا کرده است.

محصولات این شرکت شامل توالت فرنگی، توالت ایرانی، روشویی و زیر دوشی است که علاوه بر تامین نیاز داخلی، بخشی از محصولات آن در بازار کشورهای خاورمیانه، اروپا و شمال آفریقا نیز عرضه می‌شود.
چینی‌کُرد مسئولیت اجتماعی خود را از چهار طریق کمک به بهبود سبک زندگی مردم، توجه به محیط زیست و سازگاری با آن، توجه به سلامت کارکنان و کاربران و توجه به توسعه جوامع اطراف ایفا می‌کند.
گفتنی است چینی آلات بهداشتی در چینی‌کُرد با تلفیق هنر، تجربه و علم تولید می‌شود و با توجه به سطح کیفی و استقبال صورت گرفته از محصولات این برند در بازارهای داخلی و صادراتی، در آینده از این برند بااصالت و نوآور بیشتر خواهیم شنید.

چینی کرد3

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.