صفحه اصلی / استان ها / اختصاص۲۵۰میلیارد تومان اعتبار به عشایر کرمانشاه در سفر رئیس جمهور
اختصاص۲۵۰میلیارد تومان اعتبار به عشایر کرمانشاه در سفر رئیس جمهور

اختصاص۲۵۰میلیارد تومان اعتبار به عشایر کرمانشاه در سفر رئیس جمهور

کسب و کار نیوز- مدیرکل امور عشایری استان کرمانشاه از اختصاص ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار به عشایر کرمانشاه در سفر رئیس جمهور به این استان خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز، علی جعفر رضایی اظهار کرد: در افزایش اعتبار امور عشایری استان کرمانشاه هزینه بازسازی و نگهداری ایل راه‌های عشایری ۴۰ درصد، تأمین آب ۵۳ درصد و ساماندهی اسقرارگاه های عشایری ۶۵ درصد رشد داشته است.

وی افزود: مجموع اعتبار در نظر گرفته شده برای جامعه عشایری استان کرمانشاه طی سال جاری ۳۶۰ میلیارد تومان است که نسبت به گذشته ۱۰ برابر شده است. مدیرکل امور عشایری استان کرمانشاه تصریح کرد: ۲۵۰ میلیارد تومان از محل سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه، ۳۵ میلیارد از محل اعتبارات استانی، ۵۶ میلیارد از محل اعتبارات محرومیت زدایی برای عشایر استان مصوب شده است.

رضایی بیان کرد: تأمین آب شرب و آب مصرفی دام عشایر از موضوعات مهم عشایر استان کرمانشاه است و هر ساله آب مورد نیاز هفت هزار خانواده عشایر استان به صورت سیار تأمین می‌شود. وی ادامه داد: راه‌های عشایری هر ساله براثر بارش باران و برف به دلیل خاکی بودن این راه‌ها از بین می‌روند و نیاز است که این راه‌ها بهسازی و در صورت لزوم احداث شوند.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.