صفحه اصلی / استان ها / لرستان / ارسال کمک‌های استانداری همدان به مناطق سیل زده لرستان
ارسال کمک‌های استانداری همدان به مناطق سیل زده لرستان

مدیرکل حوزه استاندار همدان خبرداد

ارسال کمک‌های استانداری همدان به مناطق سیل زده لرستان

مدیرکل حوزه استاندار همدان از ارسال کمک‌های استانداری همدان به مناطق سیل زده لرستان خبرداد.

شهر معمولان یک‌روز پس از کاهش سیلاب استان لرستان

 رضا آریایی ، اظهار کرد: علی‎رغم اینکه دستگاه‎های اجرایی استان همدان خود  درگیر بازسازی خسارات ناشی از سیلاب‎های اخیر هستند اما با توجه به وقوع سیل ویرانگر در سطح شهرها و روستاهای لرستان و درخواست اعزام ماشین آلات عمرانی، تجهیزات و لوازم مورد نیاز برای کمک به هم‎وطنان لرستانی و با توجه به معین بودن استان همدان با این استان و لزوم ارسال نیرو، تجهیزات و امکانات مورد نیاز در مواقع بحرانی،  استاندار همدان  با ابراز تاسف و تاثر از وقوع این حادثه دردناک و ابراز همدردی با آسیب دیدگان علی‎رغم اینکه بخش بزرگی از مناطق استان همدان  همزمان درگیر سیلاب و بارش سنگین برف بود دستور دادند که ده‎ها دستگاه انواع  ماشین آلات سنگین راه سازی به لرستان ارسال شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، وی اضافه کرد: این ماشین آلات شامل ۴۷ دستگاه انواع  بیل مکانیکی، لودر، گریدر، کمپرسی ، جرثقیل، کمرشکن، خودروهای پیشرفته کمک‎دار  و ….. است.

مدیرکل حوزه استاندار همدان بیان کرد: همچنین تعداد  ۱۴۰۰ تخته چادر امدادی، ۱۰۰۰ تخته پتو، پل‎های پیش ساخته‎،  تیم آنست سگ‎های جستجوگر هلال احمر، تیم‎های درمانی  بهداشتی شامل  پزشک، پرستار، ماما، آمبولانس، دارو و… به همراه  ۹۰  نفر امدادگر با تجربه و با کلیه امکانات و تجهیزات انفرادی به مناطق سیل زده لرستان ارسال و اعزام شده است.

آریایی عنوان کرد: همچنین با هدف کنترل و مدیریت تجهیزات و امکانات اعزامی، همراه با کلیه تجهیزات مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان نیز به عنوان مدیر هماهنگ کننده به استان لرستان اعزام شده و این امکانات در اختیار  بنیاد مسکن، اداره کل راه داری، هلال احمر و شهرداری خرم‎آباد قرار گرفت.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان به مناسبت هفته جوان در لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سید علی کریمی جوانان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.