صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / احتمال افزایش دبی خروجی سد کرخه
احتمال افزایش دبی خروجی سد کرخه

فرمانده کل سپاه خبر داد

احتمال افزایش دبی خروجی سد کرخه

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: میزان دبی ورودی آب سد کرخه به حد نهایی رسیده است و در صورت نیاز برای جلوگیری از وارد شدن خسارت احتمالی به سد شاید دبی آب خروجی سد کرخه اندکی افزایش پیدا کند.

سردار جعفری

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار محمدعلی جعفری  در حاشیه بازدید از سد کرخه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سیل و بارش باران شدیدی که در بالادست شاهد آن بودیم به شکلی بود که اگر سد کرخه نبود همه مناطق غربی در جلگه خوزستان به زیر آب می‌رفت.

وی افزود: میزان دبی ورودی آب سد کرخه به حد نهایی رسیده است و در صورت نیاز برای جلوگیری از وارد شدن خسارت احتمالی به سد، شاید دبی آب خروجی سد کرخه اندکی افزایش پیدا کند.

وی افزود: شب گذشته در خدمت مقام معظم رهبری بودیم و ایشان دل نگران مردم بودند و از همه مسئولان خواستند تا به یاری مردم بشتابند و به آنها کمک کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: در حال حاضر خوشبختانه شرایط به شکلی است که سیل در بالادست سد فروکش کرده و امیدواریم به زودی این مشکلات رفع شود.

 جعفری ادامه داد: سپاه پاسداران و بسیج خادمان مردم هستند و تا هر زمانی نیاز باشد وظیفه خود می‌دانیم برای امنیت و آسایش مردم در کنارشان باشیم و به آنها خدمت کنیم.

سرلشکر محمدعلی جعفری امروز ۱۴ فروردین ماه برای بازدید از مناطق سیل‌زده خوزستان وارد اهواز شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.