صفحه اصلی / استان ها / قزوین / شهروندان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند

تأکید اداره هواشناسی قزوین

شهروندان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند

کارشناس اداره هواشناسی تأکید کرد: از شهروندان تقاضا داریم تا از سفرهای غیرضروری جداً پرهیز کنند و هم‌چنین از اطراق کردن در حاشیه‌ رودخانه‌های فصلی بپرهیزند.

تردد جاده ای

مهدی آخوندی کارشناس اداره هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه قزوین، اظهار کرد: شب گذشته بارش‌های رگباری خوبی را در منطقه شاهد بودیم که ۸.۴ میلی‌متر در آبیک و ۳.۲ میلی‌متر در قزوین ثبت شد.

وی افزود: با توجه به نقشه‌های هواشناسی برای امروز و فردا پیش‌بینی می‌شود گذر امواج کم دامنه را در سطح منطقه داشته باشیم.

آخوندی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با عبور امواج کم دامنه در منطقه بارش‌های رگباری و گاهی رعدوبرق در ساعات بعدازظهر و شب داشته باشیم.

وی اضافه کرد: برای روز یکشنبه و دوشنبه سامانه بارشی فعالی وارد منطقه شده که شدت بارش بالایی دارد و خصوصاً شدت بارش‌ها در روز دوشنبه بیشتر خواهد بود.

وی اعلام‌کرد: با توجه به‌شدت بارش‌ها به‌ویژه در روز دوشنبه احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها وجود دارد.

آخوندی اظهار کرد: وزش بادهای لحظه‌ای شدید، رگبار، رعدوبرق و بارش‌های برف در ارتفاعات نیز پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره هواشناسی تأکید کرد: از شهروندان تقاضا داریم تا از سفرهای غیرضروری جداً پرهیز کنند و هم‌چنین از اطراق کردن در حاشیه‌ رودخانه‌های فصلی بپرهیزند.

آخوندی در پایان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته آوج با یک درجه سلسیوس بالای صفر سردترین شهر و رازمیان با ۱۵ درجه سلسیوس گرم‌ترین شهر استان و هم‌چنین دمای شهر قزوین از دو تا ۱۳ درجه در نوسان بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تولید مواد ضدعفونی‌کننده

تولید مواد ضدعفونی‌کننده در آزمایشگاه‌های دانشگاه پیام نور قزوین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, رضا رسولی شربیانی رئیس دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.