صفحه اصلی / استان ها / لرستان / افزایش ۱۷ درصدی تردد در محورهای لرستان
افزایش ۱۷ درصدی تردد در محورهای لرستان

افزایش ۱۷ درصدی تردد در محورهای لرستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از افزایش ۱۷ درصدی تردد در محورهای استان طی هشتمین روز از فروردین ۹۸ خبر داد.

جاده سفر

به گزارش کسب و کار نیوز منطقه لرستان، عباس شرفی اظهار کرد: براساس آمار تردد شمارهای جاده‌ای، در روز هشتم فروردین سال ۹۸ تردد ۴۱۹ هزار و ۵۹۸ وسیله نقلیه در محورهای استان ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷.۷۷ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی افزود: از این میزان تردد ۶۰ هزار و ۱۱۸ وسیله نقلیه ورودی به استان و ۵۴ هزار و ۳۷۵ وسیله نقلیه خروجی از استان بوده‌اند.

شرفی با بیان اینکه سهم وسایل نقلیه سنگین از این میزان تردد ۱۱.۳۸ درصد بوده است، گفت: سرعت متوسط وسایل نقلیه در این روز ۷۶.۴ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

وی ساعات اوج تردد را بین ۱۶ تا ۱۷ عصر با ۳۴ هزار و ۲۴۶ وسیله نقلیه اعلام کرد و گفت: محور سه راهی چالانچولان- خرم‌آباد با ۲۵ هزار و ۶۴۷ وسیله نقلیه بیشترین تردد جاده‌ای را در هشتم فروردین به خود اختصاص داده است و پس از آن محورهای خرم‌آباد- سه راهی چالانچولان و سه راهی چالانچولان- بروجرد در رتبه‌های بعدی تردد بوده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان اظهار کرد: کمترین میزان تردد در محور بیرانشهر_ بروجرد با ۵۷۱ وسیله نقلیه ثبت شده است و محورهای بروجرد_ بیرانشهر و سه راهی نورآباد_ نهاوند به ترتیب پس از این محور کمترین تردد را داشته‌اند.

وی گفت: بیشترین سرعت وسایل نقلیه در محورهای استان به میزان ۹۰.۸ کیلومتر بر ساعت به محور آزادراه خرم آباد_ پل زال تعلق داشته است و پس از آن، محورهای پلدختر_ خرم آباد و بروجرد_ بیرانشهر بیشترین سرعت را دارا بوده‌اند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان به مناسبت هفته جوان در لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سید علی کریمی جوانان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.