صفحه اصلی / استان ها / لرستان / آماده باش کامل در استان لرستان برای بارندگی‌های جدید
آماده باش کامل در استان لرستان برای بارندگی‌های جدید

آماده باش کامل در استان لرستان برای بارندگی‌های جدید

استاندار لرستان از وجود تعداد زیادی روستا و شهر در ۱۲۰ کیلومتر از حاشیه رودخانه‌های استان خبر داد.

استاندار لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز منطقه لرستان، دکتر سیدموسی خادمی گفت: در سفری دو روزه، وزیر بهداشت به نمایندگی از هیئت دولت و رئیس جمهور در استان حضور پیدا کرد. در این سفر دکتر نمکی از مناطق مختلف سیل زده استان بازدید و از نزدیک با مردم گفت‎وگو کرد.

وی با اشاره به حجم بالای خسارت‌ها گفت: متأسفانه تأسیسات دولتی و زیربناها مانند جاده‌ها، ابنیه فنی و تجهیزات آب و برق روستاها در این حادثه آسیب دیده‌اند که بخشی از آنها در این چند روز که فرصتی به دست آمده ترمیم شد اما قسمت عمده‌ای، نیازمند تأمین منابع مالی و زمان است تا کار را به صورت اساسی انجام دهیم.

خادمی از آماده باش کامل استان برای بارندگی‌های جدید خبر داد و افزود: امیدواریم این بارندگی‌ها تبدیل به سیل نشود چراکه بنا بر پیش بینی‌های هواشناسی حجم و شدت بارش‌ها خیلی بالا است و ما همچنان در معرض خطر هستیم.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه تمامی دستگاه‌های اجرایی آماده هستند، بیان کرد: از مردم درخواست می‌شود که از رفتن به حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند؛ کسانی که منازل آنها در این مناطق قرار دارد حتی الامکان خانه‌های خود را ترک کنند.

وی خاطرنشان کرد: در استان ما در مسیری نزدیک به ۱۲۰ کیلومتر تعداد زیادی روستا و شهر در حاشیه رودخانه قرار دارند که در معرض تهدید هستند.

خادمی با بیان اینکه هنوز برآوردهای ریالی خسارت سیل اخیر تکمیل نشده است، گفت: در بعضی موارد خسارات در حال شکل گیری نیز هستند و طی بارندگی روز گذشته برخی مناطق دچار مشکل شد اما امیدواریم تا روز شنبه و پایان وقت اداری گزارش را آماده و ارائه کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان به مناسبت هفته جوان در لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سید علی کریمی جوانان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.