صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / آموزه‌های دینی شیعیان تمام معادلات سیاسی و نظامی دنیا را به خود جلب کرده است
آموزه‌های دینی شیعیان تمام معادلات سیاسی و نظامی دنیا را به خود جلب کرده است

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

آموزه‌های دینی شیعیان تمام معادلات سیاسی و نظامی دنیا را به خود جلب کرده است

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه آموزه‌های دینی مسلمانان و شیعیان دنیا را مبهوت کرده است، گفت: آموزه‌های دینی ما تمام معادلات سیاسی و نظامی دنیا را به خود جلب کرده است.

image.png

به گزارش کسب و کار نیوز، به  نقل از روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام و المسلمین احمد جلیلی‌ صفت در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره سراسری حدیث ارتش با بیان آیه شریفه‌ای از قرآن کریم که می فرماید “ای پیامبر به مردم بگو، اگر مرا دوست دارند، از من و پیامبر اطاعت کنند”، گفت: کسانی که به توحید و خداوند یکتا  اعتقاد دارند، به طور قطع از پیامبر و اهل بیت(ع) اطاعت می‌کنند که در نهایت این مردم تبدیل به محبوب خداوند می‌شوند.

وی با بیان اینکه شیعیان گرانبهاترین سرمایه را در عالم هستی در اختیار دارند خاطرنشان کرد: شنیدن سخنان نورانی ائمه اطهار و اهل بیت (ع)، از راه‌های اطاعت از پیامبر و محبوب شدن در نزد خداوند است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خاطرنشان کرد: ائمه اطهار و اهل بیت (ع) زبان خداوند هستند و در تمام زوایای زندگی انسان نورانیت ایجاد می‌کنند.

وی تاکید کرد: آموزه‌های دینی مسلمانان و شیعیان امروز دنیا را مبهوت کرده و تمام معادلات سیاسی و نظامی دنیا را به خود جلب کرده که این مهم برخاسته از کلام نورانی ائمه اطهار (ع) است.

جلیلی صفت یادآور شد: کسی که به آموزه‌های دینی عمل کند و با قرآن، احادیث و اهل بیت(ع) مانوس باشد، از دشمن هراسی ندارد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان تصریح کرد: امروز دنیا با همه پیشرفت های علمی در زمینه‌های مختلف، از آموزه‌های دینی و نورانیت قرآنی که حقیتش ائمه اطهار (ع) است، هراس دارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.