صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / رژیم صهیونیستی در عظیم‌ترین جنگ اطلاعاتی شکست خورد
رژیم صهیونیستی در عظیم‌ترین جنگ اطلاعاتی شکست خورد

رژیم صهیونیستی در عظیم‌ترین جنگ اطلاعاتی شکست خورد

کسب و کار نیوز- فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی یک ایالت منفصل اما زهرآگین و کودک‌کش از مجموعه سیاست‌های آمریکا در جهان اسلام است، گفت: اسرائیل با وجود پیوند درهم تنیده با آمریکا اما در برابر گرو‌ه‌های مقاومت فلسطینی شکست خورد.

به گزارش کسب و کار نیوز، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران با اشاره به عملیات طوفان الاقصی گفت: بزرگترین شکست رژیم صهیونیستی از سال ۱۹۴۸ به این سو و بزرگترین پیروزی برای نهضت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی رقم خورد. این عملیات محصول انباشته شدن و جمع شدن بغض ملتی است که به واسطه غاصبان از سرزمین خود آواره شده اند.

وی افزود: آمریکا و انگلیس بیش از ۷۰ سال است که یک خنجر زهرآلود را بر پهلوی جهان اسلام زده اند و فلسطینیان را از سرزمین مادرشان که ساکنان اصلی این سرزمین‌ها هستند، فراری داده‌اند و به تدریج با آوردن صهیونیست‌ها از سراسر جهان بر سرزمین فلسطین مسلط شدند.

فرمانده کل سپاه با اشاره به برخی جنایات رژیم صهیونیستی در ۷۰ سال گذشته خاطرنشان کرد: از ماجرای غم‌انگیز دیر یاسین و جنایت‌های هولناک صبرا و شتیلا که توسط قصاب صهیونیست شارون اتفاق افتاد تا ماجرای غم‌انگیز روستای قانا و هزاران جنایات دیگر در کنار نبردهای ۱۹۶۷ و ۱۹۷۳ و غصب سرزمین فلسطین در سال ۴۸ و ۷۳ میلادی و نبرد ۳۳ روزه در لبنان و جنگ‌های بین فلسطینیان تا امروز همه اینها تاریخ بغض آلودی را برای فلسطینیان علیه اسرائیل ساخته است.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه تاریخ، حمایت‌های بی دریغ آمریکا از اسرائیل را از یاد نبرده است، گفت: آمریکا در عرصه سیاسی با وتوی تمامی قطعنامه‌های ضداسرائیلی و در عرصه نظامی با حمایت‌های نظامی و لجستیکی همواره از جنایات و اشغالگری‌های رژیم صهیونیستی پشتیبانی کرده است اما با این حال فلسطینیان در میانه این جنایات غمناک، هویت و احساس مقاومت خود را حفظ کردند و هفته گذشته در صبحگاه ۱۵ مهر ماه یک درخشش استثنایی در صفحه زمین رقم زدند که گویی آیات روح بخش قرآن برای فلسطینیان تفسیر شد.

وی گفت: این شکست برای اسرائیل از آن جهت سنگین است که فلسطین بدون مشارکت هیچ قدرتی توانست ضربه هولناکی را به دستگاه اطلاعاتی و ارتش رژیم وارد کند و افسانه ساخته شده شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی را باطل کند. اهمیت این عملیات در این بود که فلسطین توانست این پیروزی بزرگ را بدست بیاورد و اسرائیل این شکست بزرگ را بپذیرد.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه راز و رمز بقای رژیم صهیونیستی بر ۴ عنصر تکیه دارد، عنوان کرد: عنصر اول، حمایت خارجی قدرتهایی چون انگلیس، آمریکا، فرانسه و برخی دیگر از کشورها است. رژیم صهیونیستی یک موجودیت فاقد جغرافیای سیاسی مستقل است و همواره ذیل دولت آمریکا تعریف شده است.

فرمانده کل سپاه افزود: او یک ایالت منفصل اما زهرآگین و بی رحم و کودک کش از مجموعه سیاست های آمریکا در جهان اسلام است. این رژیم یک عقبه سیاسی با آمریکا دارد اما با وجود پیوند درهم تنیده با آمریکا باز هم در برابر گرو‌ه‌های مقاومت فلسطینی شکست خورد.

وی با بیان اینکه عنصر دوم بقای رژیم صهیونیستی، قدرت بظاهر افسانه‌ای اطلاعاتی و امنیتی این رژیم است، خاطرنشان کرد: این رژیم در فضای عملیات روانی آنقدر خود را شکست ناپذیر نشان می‌داد که تصور جهان این بود که هر حرکتی در فلسطین و حتی فراتر از آن زیر دید اطلاعاتی این رژیم است. البته او واقعاً مجهز به تجهیزات و ابزارهای اطلاعاتی پیشرفته است. در همین نوار غزه در مقابل او بالن‌های مجهز به دوربین های دید در روز و دید در شب و دستگاه‌های شنود و سیم خاردارهای مجهز به حساسه‌های الکترونیکی وجود دارد.

سرلشکر سلامی افزود: علاوه بر این پهپادها، ماهواره‌ها، نفوذ انسانی و شبکه اطلاعاتی گسترده این رژیم بظاهر و برحسب همه شاخص‌های ظاهری یک قدرت اطلاعاتی بی‌نظیر شکل داده که نقطه‌ای برای نفوذ باقی نمی‌گذارد اما اینکه حماس در فلسطین توانسته بیش از هزار نفر را از این سیم‌های خاردار و زیر دید دوربین‌ها و از میان سامانه شنود اطلاعاتی و شبکه های گسترده جاسوسی عبور دهد و دستگاه اطلاعاتی رژیم نه قبل از این عملیات که لابد یک سال آماده سازی آن اجبارا واضح خواهد شد، حتی یک سرنخ کوچک از این عملیات را کشف کند، بیانگر پیروزی بزرگ گروه‌های مقاومت فلسطینی است.

فرمانده کل سپاه گفت:‌ وقتی که رزمندگان فلسطینی رسیدند همه اینها خواب بودند که این چیزی جز نصرت الهی نیست. نصرتی که برچشمان اینها پرده‌ای از نابینایی کشید تا جنود الهی را نبینند. سامانه اطلاعاتی رژیم یک واقعیتی اشکار است. او در عظیم ترین جنگ اطلاعاتی عالم شکست خورد که قابل جبران نیست.

سرلشکر سلامی با اشاره به عنصر سوم بقای رژیم صهیونیستی عنوان کرد: این رژیم علاوه بر حمایت‌های خارجی‌ و قدرت اطلاعاتی، دارای ارتشی مجهز است. ارتش او یکی از نقاط اتکا و عامل دوام و بقایس بود اما با این واکنش بسیار ضعیف اعتماد به ارتش رژیم فروپاشیده است و این روزها آشفتگی روانی بی‌سابقه‌ای بین مقامات و ساکنان شهرک‌ها اتفاق افتاده است.

وی تاکید کرد: عملیات اخیر نشان داد صهیونست‌ها فاقد مردان جنگی هستند و نمی توانند از نزدیک چشم در چشم رزمندگان فلسطینی با آنها مواجه شوند. اعتماد به ارتش رژیم برای حفظ و بقای آن از مخاطرات ظهوریافته از یک فلسطین جدید فروپاشیده و این سه رکن قدرت رژیم صهیونیستی برای بقا زیر علامت سوال جدی است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه چهارمین عنصری که رژیم را حفظ کرده قدرت ترساندن و ایجاد یک فضای عملیات روانی کم نظییر است که با حمایت سیاسی غرب تقویت می شود، بیان کرد: عملیات طوفان الاقصی رژیم را از پوسته مجازی عملیات روانی به در آورد و حجم واقعی قدرت رژیم را نشان داد.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه هرگاه جنگ مغلوبه می‌شود قدرت واقعی نظام‌ها و رژیم ها نمایان خواهد شد، گفت: حجم واقعی هیبت و ترکیب یک دشمن در زمان جنگ نشان داده می شود بنابراین رژیم اشغالگر قدس در عملیات اخیر فلسطینیان چهار عنصر بقای خود را از دست داده است. در همین ماجرا هم قبل از اینکه عملیاتی صورت گیرد آمریکایی ها هیچ کاری نتوانستند بکنند امروز بعد از عملیات طوفان الاقصی آنها در حال احیا و تنفس مصنوعی رژیم هستند و همه توان خود را بسیج کرده اند تا با قتل عام فلسطینی ها موازنه روانی شکست خورده را برگردانند که عملا چنین چیزی ممکن نیست و آن شکست هرگز قابل جبران نیست.

وی با بیان اینکه ضعف‌های رژیم و کم عمق بودن آن قابل جبران نیست، خاطرانشان کرد: معمولاً خطوط اول مقابله با دشمن حیاتی‌ترین و مستحکم‌ترین خطوط است؛ وقتی خطوط اول دفاعی رژیم در برابر تهاجم از هم می‌پاشد خط دوم کجاست و نقطه توقف کجاست؟ این کار تکرار پذیر است و همه می‌دانند بین شکست رژیم در یک عملیات نظامی و شکست کامل رژیم فاصله زیادی نیست.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه امروز با یک حیرت اجتماعی و سرخوردگی و اضطراب درونی از گسترش جنگ در سرزمین های اشغالی مواجه هستیم، گفت: امروز این آمریکا است که مدیریت حمله به فلسطینی ها را در غزه انجام می دهد که البته کار بسیار خطرناکی است. نسخه آمریکایی، هیچ داروی درمان بخشی برای حل این مسئله ندارد و همانطور که نسخه آمریکایی در سوریه، یمن، افغانستان و عراق نتوانست راه‌گشا باشد، این نسخه برای رژیم صهیونیستی نیز محکوم به شکست است.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: ما امروز به آمریکایی‌ها این مطلب را می گوییم که شما در میان امت اسلامی تاریخی سرشار از کینه و نفرت ساخته اید؛ در عراق به خانه‌ها شبانه حمله کردید و در زندان ابوقریب جوانان عراقی را شکنجه کردید و صدها هزار عراقی را به خاک و خون کشیدید و سرانجام مجبور به ترک عراق شدید. مداخله شما در عراق برای عراق ارمغانی جز کشت و کشتار و برای شما جز بی اعتباری نداشت.

وی افزود: حضور شما در افغانستان پس از ۲۰ سال دستاوردی جز عقب نشینی خفت بار نداشت. تنها چاره کار تغییر سیاست‌های آمریکا است که باید ظهور دولت های مستقل در غرب اسیا را به رسمیت بشناسد و جز این راهی برای خروج از باطلاق ها برای امریکا نیست.

فرمانده کل سپاه خطاب به دولت آمریکا گفت: در غزه می خواهید چه چیزی را نشان دهید؟ وقتی اذن می‌دهید که مردم غزه قتل عام شوند مسلمانان از شما نفرت پیدا می کنند و شما دیگر نمی توانید در جهان اسلام حضور امن داشته باشید. نسخه شما برای حمایت از رژیم پاسخگو نیست این مقدار اعتبار باقی مانده را خرج رژیم اشغالگر نکنید. شما با طناب رژیم صهیونیستی در حال رفتن در چاه هستید، تصویر آمریکا در جهان اسلام روز به روز تیره تر می‌شود و این تیره شدن تصویر به تنگ شدن حضور شما در سرزمین های اسلامی منجر خواهد شد.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه غزه سرانجام پیروز می‌شود و ما همه با تمام وجود از مردم فلسطین حمایت می‌کنیم، بیان کرد:‌ اینها خواهران و برادران ما هستند و نمی‌گذاریم سرزمین مسلمانان تمرکز آتش دشمنان شود. بدون شک این اتفاق آمریکا را به قعر چاه می اندازد و آنها باید هزینه اشتباهات خود را بپردازند. وی گفت: فلسطین می جنگند؛ او آموخته است که چگونه باید پیروز شد. فلسطین سلاح ها را خود می‌سازد. او در محاصره کامل است اما با این محاصره بازهم پیروز می شود و قد می‌کشد و پیروزی از آن مسلمانان است.

همچنین مطالعه کنید:

متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ۴۰ میلیون واریز کنند

به گزارش کسب و کار نیوز ، اداره راه و شهرسازی استان تهران اخیرا با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.