صفحه اصلی / استان ها / لرستان / افزایش ۱۷ درصدی آمار تولید در لرستان
افزایش ۱۷ درصدی آمار تولید در لرستان

افزایش ۱۷ درصدی آمار تولید در لرستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از افزایش ۱۷ درصدی آمار تولید در این استان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

تولید

به گزارش کسب و کار نیوز، محمدرضا صفی‌خانی امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: از ابتدای سال افزایش ۱۷ درصدی تولید در استان را شاهد هستیم و تحقق این امر در گرو تلاش‌های بی‌شائبه صنعتگران و تولیدکنندگان لرستانی و اقدامات انجام شده است.

وی ادامه داد: در بحث تأمین مواد اولیه در ابتدای سال اتفاقات غیرمنتظره‌ای افتاد و طی ۵ ماه اول با مشکلات زیادی روبرو بودیم اما موانع به مرور زمان برطرف شده، همچنین با دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت تمام اختیارات واردات کالاها و تجهیزات به استان‌ها تفویض شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: در همین راستا کارگروهی تشکیل شده و روزانه شاهد بررسی پرونده‌ها و تعیین تکلیف آنها هستیم تا فرآیند را تسهیل کنیم که خوشبختانه شاهد تسریع در فعالیت‌ها هستیم اما باید پذیرفت صنعتگران در شرایط کنونی کار جهادی و انقلابی انجام می‌دهند.

صفی‌خانی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده برای بهبود وضعیت برخی از واحدهای تولیدی شاخص لرستان، افزود: در چند سال گذشته کارخانه نساجی بروجرد مشکل داشت اما با برنامه‌ریزی صورت گرفته و پای کار بودن سرمایه‌گذاران اکنون این واحد تولیدی در وضعیت خوبی قرار داشته و به صورت مستمر شاهد افزایش تولید در این کارخانه هستیم.

وی بیان کرد: به نحوی که سال آینده ظرفیت تولید نساجی به ۳۰ میلیون مترمربع خواهد رسید و این کار با استفاده نیروهای فنی و متخصص و همچنین حمایت‌های بی دریغ استاندار لرستان محقق شده است.

این مسئول گفت: هدف نهایی این است که زنجیره تولید را در کارخانه نساجی بروجرد کامل کنیم و بر همین اساس امیدواریم تولیدات لباس را در آینده نزدیک در نساجی داشته باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: بهبود وضعیت واحدهای تولیدی بزرگ استان را در مورد سایر شرکت‌ها همچون اکسیر، فولاد الیگودرز، شیشه الیگودرز و …می‌توان به وضوح مشاهده کرد به بیان دیگر مشکلات واحدهای صنعتی دسته‌بندی و پروژه‌های کلیدی شناسایی شده و در راستای حل مشکلات آنها اقدامات مختلفی صورت گرفته و یا در حال انجام است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان به مناسبت هفته جوان در لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سید علی کریمی جوانان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.