صفحه اصلی / استان ها / ایلام / تصویب ۴۲۱ مصوبه برای رفع موانع تولید

رئیس سازمان صمت استان ایلام عنوان کرد

تصویب ۴۲۱ مصوبه برای رفع موانع تولید

ایلام یاراله نصیری گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۳۸ جلسه اصلی و ۳۱ جلسه کارشناسی، جمعأ ۶۹ جلسه کارگروه تشکیل شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز، رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان ایلام، بعد از ظهر امروز (یکشنبه) در کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور مهندس صالحی نیا معاون وزیر صمت، استاندار ایلام و سایر اعضا تشکیل شد، اظهار داشت: در جلسات مربوطه ۲۶۰ پرونده واحدهای صنعتی و کشاورزی بررسی و بالغ بر ۴۲۱ مصوبه برای رفع موانع آنها به تصویب رسیده است.
یاراله نصیری و دبیر کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید اعلام داشت: بیش از ۵۲ مصوبه در خصوص تعیین تکلیف بدهی‌ها بوده است. وی گفت: ۴۰ مصوبه برای تامین مالی بنگاه‌ها، ۱۴ مصوبه امور زیربنایی، ۳۰ مصوبه در رابطه معافیت‌ها، ۴مصوبه برای مسائل سوخت و انرژی مورد نیاز و ۱۲۰ مصوبه دیگر نیز مربوط به سایر موضوعات بوده است.
وی در ادامه بیان داشت: ۶۸.۶ درصد مصوبات اجرایی، ۲۸.۳ درصد در حال اجرا و تنها ۳.۱ درصد آنها اجرا نشده اند.
این مسئول ادامه داد: تعداد جلسات برگزار شده در طی امسال در مقایسه با سال قبل ۳۰ درصد رشد داشته است.
دبیر کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ایلام به آثار و نتایج این جلسات اشاره و بیان داشت: اشتغال ۷۴ واحد صنعتی و کشاورزی به تعداد ۲۶۱ نفر تثبیت شده است.
اشتغال واحد تعطیل فعال شده به تولید ۴۴۱ نفر بوده است و ۳۸ واحد که افزایش ظرفیت داشته اند ۹۸ نفر نیروی جدید استخدام کرده اند.
رئیس سازمان صمت استان ایلام ابراز داشت: با جمع بندی نهایی نتایج مصوبات کار گروه از ابتدای سالجاری تاکنون مشخص شد که بیش از ۸۹۲ فرصت شغلی تثبیت، بازگشت به کار و یا به کارگیری جدید شده‌اند.

 

همچنین مطالعه کنید:

کارخانه تولید الکل بدره

عزم کارخانه تولید الکل بدره برای شکست کرونا

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, «یونس آزادی»، فرماندار بدره، اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.