صفحه اصلی / استان ها / ورود به آرامستان های ایلام، امروز و فردا ممنوع است
ورود به آرامستان های ایلام، امروز و فردا ممنوع است

برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا

ورود به آرامستان های ایلام، امروز و فردا ممنوع است

کسب و کار نیوز:رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: جهت پیشگیری از اپیدمی ویروس کرونا آرامستان های سراسر استان امروز و فردا مسدود می شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سرهنگ ” رضا همتیزاده” اظهار کرد: در اجرای دستور دادستان مرکز استان و در راستای تمهیدات به عمل آمده در خصوص مبارزه با ویروس کرونا به منظور حفظ سلامت شهروندان آرامستانهای سراسر استان در روز پنجشنبه و جمعه آخر سال مسدود میشوند.

وی افزود:با توجه به شیوع بیماری کرونا و سرعت انتشار آن در محیطهای جمعی و در راستای توصیه های موکد و پیشگیرانه مسئولان حوزه بهداشت و درمان و اهمیت موضوع جهت جلوگیری از انتقال این نوع ویروس، از کلیه رانندگان عزیز تقاضا داریم از ترددهای غیر ضرور در جادهها خودداری کنند.

وی یادآور شد : توقف خودروهای میوه فروش و خردهفروشان در کنار جادهها ممنوع بوده و در صورت مشاهده برابر مقررات با آنها رفتار میشود.

همتیزاده گفت : خودروهای بومی که قصد تردد به داخل استان را دارند در ورودی شهرها توسط کارکنان بهداشت و درمان با همکاری پلیس راه از آنها تست تشخیص کرونا گرفته میشود و درصورت مثبت بودن تست ، تحویل مراکز درمانی میشوند.

رئیس پلیس راه استان ایلام خاطرنشان کرد : از ابتدای طرح تاکنون تعداد ۹ هزار و ۸۴۳ نفر مورد تست کرونا قرار گرفتند که تاکنون ۲مورد مثبت در شهرستان آبدانان بر اساس گزارشات مراکز درمانی این شهرستان مشاهده شده است.

همتیزاده از مردم خواست تا شکسته شدن زنجیره شیوع کرونا از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.