صفحه اصلی / استان ها / لرستان / خسارت میلیاردی سیل به زیرساخت‌های لرستان
خسارت میلیاردی سیل به زیرساخت‌های لرستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان عنوان کرد

خسارت میلیاردی سیل به زیرساخت‌های لرستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان کفت: سیل میلیاردها تومان به زیرساخت‌های استان خسارت وارد کرده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز منطقه لرستان، احمد مرادپور در ستاد بحران استان که در فرمانداری خرم‌آباد برگزار شد، با بیان اینکه سال گذشته ۴۷ میلیارد تومان برای خسارت سیل برای استان مصوب کردند که تنها ۱۸ میلیارد تومان آن تخصیص داده شد، افزود: یکی از دلایلی که تخصیص ندادند شاید این است که ما خوب آمار و گزارش ارائه نداده‌ایم.

وی با بیان اینکه مشکل ما در مستندسازی است و درست آمار انجام نمی‌شود، بیان کرد: در بحث تجهیزات دستمان خالی است و درمجموع سه دستگاه لودر برای چنین حجم خسارتی نمی‌تواند کافی باشد.

معاون استاندار گفت: دوستان غیرتی بحران را مهار کردند البته اگر با برنامه بود بهتر کارها انجام می‌شد.

مرادپور با بیان اینکه دیوارهای سنگی رودخانه آسیب دیدند و حتی اگر آب فروکش کند خیلی از دیوارهای دیگر تخریب خواهند شد، بیان کرد: پیگیر خسارات هستیم و مهندس رضایی مدیرکل بنیاد مسکن استان ارزیابی از واحدهای مسکونی مردم داشته باشند و میزان خسارت به وسایل منازل و ساختمان را داشته و گروه ارزیابی تا آخرین لحظه منازل مردم به نام و مشخصات افراد ارزیابی لازم را انجام دهند.

وی گفت: سیل شب گذشته میلیاردها تومان به زیرساخت‌های ما خسارت وارد کرده است.

مرادپور با اشاره به اینکه باید ابتدا خانه‌های خیابان ساحلی و معلم تمیز شوند تا مردم به‌جای اسکان در چادر در خانه‌های خود اسکان داده شوند، یادآور شد: برای چندمین بار است که پل‌های موقت برای مردم دردسر ساز شده‌اند و معتقدم باید پل‌های موقت را تخریب کنیم.

معاون استاندار با تأکید بر اینکه باید برآورد درستی از کل خسارات انجام شود، از تلاش هلال‌احمر، خدمات شهری شهرداری و آتش‌نشانی تشکر کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان به مناسبت هفته جوان در لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سید علی کریمی جوانان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.