صفحه اصلی / استان ها / کرمانشاه / نباید به یاس پراکنی در جامعه دامن بزنیم
نباید به یاس پراکنی در جامعه دامن بزنیم

استاد حوزه و دانشگاه:

نباید به یاس پراکنی در جامعه دامن بزنیم

استاد حوزه و دانشگاه گفت: امروز جریان فتنه ۸۸ در قالب دیگری دیده می‌شود و به دنبال مایوس کردن مردم است، بگونه ای که گویی در کشور هیچ کاری نشده و نمی شود.

مراسم بزرگداشت ۹ دی - قم

به گزارش کسب و کار نیوز، حشمت‌الله قنبری در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در مسجد جامع کرمانشاه  با تاکید بر اینکه فتنه ۸۸ با هدف براندازی نظام طراحی شده بود، گفت: اگرچه فتنه ۸۸ برای کشور هزینه داشت، اما هرگز نتوانست و نخواهد توانست مسیر انقلاب را عوض کند.

 وی یادآوری کرد: نتیجه انتخابات سال ۸۸ منطبق با نظرسنجی ها بود، اما عده‌ای دانسته یا نادانسته از روی تعصب و لجاجت راه دیگری در پیش گرفته و خودشان را به قطعه ای از پازل فتنه دشمنان تبدیل کردند.

قنبری گفت: در انتخابات سال ۸۸ هر بیش از ۴۰ میلیون نفری که در انتخابات شرکت کردند، سرباز ولایت بودند و به نظام رای دادند.

وی با بیان اینکه در مکانیزم انتخابات کشور ما امکان تخلف وجود ندارد، گفت: انتخابات سال ۸۸ به همه نشان داد که با وجود امکان تخلفات کوچک یا اشتباهات، اما هرگز نتیجه انتخابات متاثر از این اشتباهات نخواهد شد.

وی ادامه داد: در حماسه ۹ دی شاهد پوست اندازی احزاب و گروه‌های سیاسی بودیم و به همگان ثابت شد که آنچه در کشور موسوم به اصلاح طلب و اصولگرا بوده، دارای مفهوم متفاوتی نزد خواص و عموم جامعه است.

 این استاد برجسته حوزه و دانشگاه تصریح کرد: ملت بزرگ ایران بر اساس آموزه های دینی نمی توانند اصلاح طلب نباشند. مگر می شود کشوری ادعای اسلامی بودن داشته باشد اما میل به اصلاحات نداشته باشد، زیرا اصل این انقلاب به تأسی از قیام عاشورا که به بیان امام حسین(ع) برای اصلاح امور بود، به پیروزی رسیده است.

قنبری اظهار کرد: درک مردم از اصلاحات همان درکی است که از قیام عاشورا دارند، اما برخی خواص در جریان فتنه ۸۸ دچار اشتباه شده و تصور کردند که مردم در هر شرایطی از آنها حمایت می‌کنند و پس از فتنه ۸۸ شاهد ریزش حمایت‌های مردمی با شیب بسیار تندی از آنان بودیم.

این استاد برجسته حوزه و دانشگاه ادامه داد: امروز جریان فتنه ۸۸ در قالب دیگری دیده می‌شود و به دنبال مایوس کردن مردم از نظام است و می خواهد اینگونه به جامعه القاء کند که گویی در کشور هیچ کاری نشده و نمی شود.

وی تصریح کرد: با وجود همه تحریم‌ها و مشکلات  اقتصادی کنونی، نباید به یاس پراکنی در جامعه دامن بزنیم.

وی تصریح کرد: ایران امروز با ایران سال ۵۷ هرگز قابل مقایسه نیست. امروز  تا کرانه های مدیترانه تحت نفوذ آرمانهای انقلاب اسلامی ایران است، درحالیکه در دوران ستم شاهی  آمریکایی ها برای ایران شاه و نخست وزیر تعیین می کردند. 

قنبری با بیان اینکه مردم ایران مردم نجیبی هستند و این پیشرفت‌ها به واسطه حضور و حمایت آنها از نظام حاصل شده، گفت: حق مردم ایران فراهم آوردن زمینه های لازم برای رفاه آنها از اشتغال، ازدواج و… گرفته تا رفع نیازهای اقتصادی شان با خدمت مسئولین است.

وی در ادامه با اشاره به توان بالای نظام جمهوری اسلامی، افزود: این توان و اقتدار با کمک جوانان این مرز و بوم به دست آمده، کما اینکه نمونه آن را در نابودی داعش مشاهده کردیم که چگونه دهه هفتادی ها داعش را جمع کردند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

بهره‌برداری از ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی و ۱۰ مدرسه سیار برکت در کرمانشاه

امیرحسین مدنی در سفر خود به کرمانشاه علاوه بر افتتاح ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی در مناطق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.