چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / عباسی: علاج کار در برابر دشمن، بصیرت است
عباسی: علاج کار در برابر دشمن، بصیرت است

عباسی: علاج کار در برابر دشمن، بصیرت است

یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: فتنه ۸۸ به ما آموخت که دشمن بیدار است و هیچ فرصتی را از دست نمی‌دهد، لذا علاج کار بصیرت است و مهم‌ترین آموزه بصیرت ولایتمداری است.

اسدالله عباسی

اسدالله عباسی در گفت‌وگو با ایسنا، نهم دی را طلیعه رخدادی بزرگ برای تاریخ ملت ایران دانست و اظهار کرد: استکبار جهانی مایوس از همه تلاش‌های گذشته همچون جنگ، کودتا و تحریم، این بار به آتشی دل بسته بود که از دل فتنه‌ای بزرگ زبانه می‌کشید.

این عضو هیات رییسه مجلس افزود: استکبار به دنبال این بود که ریشه پهناور و ساقه تناور انقلاب به وسیله شاخ و برگ آن بسوزد در این راستا انتخابات که جریانی معمول و پرتکرار در تاریخ انقلاب بود، وسیله‌ای مناسب برای آن هدف شوم بود و با تمام وجود به میدان آمد و با نفس شیطانی خود تا می‌توانست بر تنور این آتش دمید.

عباسی گفت: دست اراده الهی از آستین ملت بیدار ایران اسلامی بیرون آمد و به پیروی از رهبر هوشیار و فرزانه خود، طوفانی عظیم در نهم دی ماه فرآهم آمد و آتش را به خرمن آرزوهای دشمن انداخت.

نماینده مردم رودسر با بیان اینکه مردم ولایتمدار گیلان پرچمدار این قیام الهی بودند و با خلق حماسه هشتم دی پیشاپیش ملت افتخار آفرین ایران شکوه بصیرت خود را به رخ جهانیان کشیدند، تصریح کرد: فتنه ۸۸ به ما آموخت که دشمن بیدار است و هیچ فرصتی را از دست نمی‌دهد و برای رسیدن به مقصود از هر فرصتی استفاده می‌کند لذا علاج کار بصیرت است و مهم‌ترین آموزه بصیرت ولایتمداری است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.