صفحه اصلی / استان ها / قزوین / هفته پژوهش فرصتی برای احیای شعار اقتصاد مقاومتی
هفته پژوهش فرصتی برای احیای شعار اقتصاد مقاومتی

هفته پژوهش فرصتی برای احیای شعار اقتصاد مقاومتی

دبیر برگزاری مراسم افتتاحیه هفته پژوهش و فناوری استان گفت: هفته پژوهش فرصتی مناسب برای احیای شعار اقتصاد مقاومتی است تا بتوان بدین‌واسطه به خوداتکایی بر این مبنا جامه عمل پوشاند.

اقتصاد مقاومتی

به گزارش کسب و کار نیوز، نشست خبری به مناسبت هفته پژوهش و فناوری با شعار «پژوهش هدفمند، فناوری ارزش‌آفرین، در خدمت تولید ملی» و با حضور مسئولان کمیته‌های ستاد بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری استان در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد.

رضا رسولی شربیانی دبیر برگزاری مراسم افتتاحیه هفته پژوهش و فناوری استان و جشنواره دست‌آوردها در این نشست اظهار کرد: در سال جاری دانشگاه پیام نور استان میزبان اجرایی هفته پژوهش و فناوری استان است.

وی افزود: تلاش داشتیم نهادها و مراکز آموزشی و پژوهشی را در هفته پژوهش فعالیت خوبی داشته و تحرک لازم را در حوزه پژوهش داشته باشند.

رسولی تصریح کرد: هدف اصلی ما در هفته پژوهش امسال در استان ایجاد ارتباط و پیوند بین مصرف‌کننده‌ها و تولیدکنندگان که همان صنعت و دانشگاه هستند، است.

این مسئول یادآور شد: هفته پژوهش فرصتی مناسب برای احیای شعار اقتصاد مقاومتی است تا بتوان بدین‌واسطه به خوداتکایی بر این مبنا جامه عمل پوشاند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین ادامه داد: در طول هفته پژوهش نمایشگاهی به مدت چهار روز در ورزشگاه شهید رجایی جنب پارک پامچال برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: برگزاری ۳۶ کارگاه کاربردی و تخصصی، راه‌اندازی اتاق ارتباط دانشگاه و صنعت با حضور مدیرعاملان و بازاریابان کارخانه‌ها و مراکز تولیدی و برپایی ۴۴ غرفه از پژوهش‌های استان در عرصه‌های مختلف ازجمله ابتکارات و فعالیت‌های نمایشگاه هفته پژوهش امسال خواهد بود.

دبیر برگزاری مراسم افتتاحیه هفته پژوهش و فناوری استان و جشنواره دست آوردها در پایان بیان کرد: همچنین دانشگاه پیام نور استان میزبان روز پژوهش دانشگاه‌های پیام نور کشور در تاریخ ۳ دی ماه خواهد بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تولید مواد ضدعفونی‌کننده

تولید مواد ضدعفونی‌کننده در آزمایشگاه‌های دانشگاه پیام نور قزوین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, رضا رسولی شربیانی رئیس دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.