صفحه اصلی / استان ها / قزوین / قانون معافیت صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتری در قزوین اعمال شود
قانون معافیت صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتری در قزوین اعمال شود

نماینده قزوین در مجلس:

قانون معافیت صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتری در قزوین اعمال شود

نماینده قزوین در مجلس گفت: برای کمک به تولیدکنندگان و صنعتگران در شرایط کنونی، قانون معافیت مالیاتی برای صنایع مستقر در شعاع ۱۲۰ کیلومتری باید در استان قزوین هم عملیاتی شود.

صنعت ریلی

به گزارش کسب و کار نیوز، سیده حمیده زرآبادی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که روز دوشنبه با حضور صالحی‌نیا معاون وزیر صنعت، فولادگر رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید داخلی و اعضای این کمیسیون در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: قزوین دارالمؤمنین و خاستگاه اندیشمندان بوده و ازنظر صنعت و کشاورزی هم جایگاه ویژه‌ای دارد و نیازمند توجه بیشتر است.

وی افزود: بیشترین دغدغه تولیدکنندگان به مجلس و دولت بازمی‌گردد و نیازمند ثبات در تصمیم‌گیری‌ها هستیم تا مشکلات بیشتر نشود.

زرآبادی ادامه داد: فرآیندهای طولانی و آزاردهنده در مسیر تولید باید حذف شود و تولیدکننده اگر همراهی مناسب ببیند حاضر است همه حقوق دولتی را پرداخت کند و در این زمینه مشکلی ندارد.

نماینده قزوین در مجلس تصریح کرد: اصلاح و ثبات قوانین ضروری است تا موانع را از مسیر تولیدکننده و صادرکننده برداریم و در این شرایط فشار بیشتری به این کارآفرینان وارد نکنیم.

زرآبادی بیان کرد: اگر در جنگ اقتصادی هستیم ژنرال‌هایی که ما را به پیروزی می‌رسانند همین تولیدکننده و صادرکنندگان هستند و باید از آن‌ها حمایت کنیم.

وی عنوان کرد: قانون معافیت‌های مالیاتی برای صنعتگران در شعاع ۱۲۰ کیلومتری درگذشته شامل شهرک صنعتی کاسپین می‌شده اما امروز با تفسیر جدیدی از قانون، مسافت هوایی را لحاظ کرده‌اند که این موضوع برای صنعتگران مستقر در این شهرک مشکل‌ساز شده است.

عضو کمیسیون صنایع مجلس یادآور شد: این قانون برای استان‌های قم و سمنان استثنا شده اما قزوین که یک استان صنعتی است مظلوم واقع‌شده و این روند باید اصلاح و قزوین هم معاف شود.

زرآبادی تاکید کرد: این موضوع در کارگروه زیربنایی دولت مطرح‌شده و فقط قزوین متضرر شده، لذا انتظار داریم موضوع از سوی وزارت صنعت و کمیسیون صنایع هم با جدیت دنبال شود و تا زمان تصویب نهایی به‌صورت موقت اجازه داده شود تا از این صنایع مالیات گرفته نشود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تولید مواد ضدعفونی‌کننده

تولید مواد ضدعفونی‌کننده در آزمایشگاه‌های دانشگاه پیام نور قزوین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, رضا رسولی شربیانی رئیس دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.