صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / اکسین البرز در صدر اما در سراشیبی سقوط

تمرین پیش از طلوع آفتاب؛ تنبیه عجیب کمالوند برای اکسینی‌ها

اکسین البرز در صدر اما در سراشیبی سقوط

اکسین البرز با توجه به نتایج اخیری که کسب کرده در شرایط خوبی قرار ندارد و شایعاتی مبنی بر حضور فیروز کریمی در این تیم به گوش می‌رسد.

اکسین البرز

به گزارش اسینا، تیم اکسین البرز امسال در رقابت‌های لیگ دسته یک با کادری جدید و تقریبا لیگ برتری کار خود را آغاز و با خرید بازیکنان گران قیمت و لیگ برتری عزمش را برای صعود به لیگ برتر جزم کرد.

همه چیز در اوایل کار، طبق هزنیه‌هایی که امسال اکسین البرز انجام داده بود پیش می‌رفت و اکسینی‌ها با سه برد متوالی یک بر صفر مقابل تیم‌های فجر سپاسی، شهرداری ماشهر و بادران تهران وضعیت خوبی را در جدول برای خود ایجاد کردند و با صدرنشینی خود در این رقابت‌ها برای دیگر تیم­‌ها خط و نشان کشید. اما باخت اکسینی‌­ها مقابل مس کرمان در هفته چهارم لیگ، ماجرا را برای این تیم البرزی عوض کرد.

بعد از این باخت، اکسین به تدریج تضعیف شد و در سه  بازی اخیری که انجام  داده، تنها موفق به کسب دو امتیاز شد.

بعد از تساوی اکسین با آلومینویم اراک در هفته هفتم لیگ دسته یک، فراز کمالوند در تمرین ریکاوری تیمش شرکت نکرد تا شایعاتی نسبت به رفتن او در اذهان ایجاد شود.

کمالوند چند روزی است تمرینات تیم را قبل از طلوع آفتاب برگزار کرده تا به نوعی با این کار بازیکنان خود را تنبیه کند.

با توجه به اتفاقات رخ داده و شرایطی که برای سرمربی و باشگاه پیش آمده، شنیده­‌ها  حاکی از آن است که قرار است فیروز کریمی، سرمربی پیشین ماشین­‌سازی تبریز، هدایت اکسین البرز را بپذیرد و جایگزین فراز کمالوند در این تیم شود.

به واقعیت پیوستن این مساله هنوز به طور کامل مشخص نیست و در حال حاضر هم برای فیروز کریمی و هم برای فراز کمالوند سر این مساله حاشیه­­‌هایی به وجود آمده است.

اکسین البرز تا این‌جای کار در جدول، با وجود مسائل پیش آمده، شرایط خوبی دارد و با یازده امتیاز در رده دوم قرار دارد اما اگر نتواند حاشیه­‌هایش را مدیریت کند، باید قید صعود به لیگ برتر را بزند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.