صفحه اصلی / استان ها / لرستان / کشف ۱۲۲ میلیارد پوشک در لرستان
کشف ۱۲۲ میلیارد پوشک در لرستان

کشف ۱۲۲ میلیارد پوشک در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان از کشف انواع پوشک بچه احتکار شده به ارزش بیش از 122 میلیارد ریال در بروجرد خبر داد.

پوشک

‌به گزارش کسب و کار نیوز‌، سردار مهدیان نسب گفت: مأموران پلیس آگاهی بروجرد در اجرای طرح کنترلی و نظارتی بر واحدهای صنفی و در پی کسب خبری مبنی بر احتکار اجناس در شهرستان، بلافاصله با همکاری اداره صنعت و معدن و تجارت وارد عمل شدند.

وی تصریح کرد: مأموران پس از هماهنگی مقام قضائی در بازرسی یک انبار در حاشیه شهر ۱۶۹ هزار و ۴۰۸ بسته پوشک بچه فاقد مدارک قانونی را کشف و یک نفر متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان این‌که کارشناسان ارزش کالای احتکار شده را ۱۲۲ میلیارد و ۲۱۵ میلیون و ۷۴۱ هزار ریال اعلام کردند گفت: فرد خاطی با تشکیل پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شد.

فرمانده انتظامی استان همچنین از توقیف دو دستگاه خودرو کامیون تریلر و کشف ۴۴ تن آرد سبوس‌دار قاچاق در شهرستان رومشکان خبر داد و گفت: مأموران انتظامی شهرستان رومشکان در اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا حین کنترل محورهای مواصلاتی دو دستگاه خودرو کامیون تریلر را توقیف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودروها ۴۴ تن آرد سبوس‌دار گندم که از استان‌های جنوبی به‌قصد خروج از کشور بارگیری شده بود، را کشف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به دستگیری دو نفر در این خصوص گفت: کارشناسان ارزش محموله‌ها را دو میلیارد ریال اعلام کردند.

وی با تأکید بر مبارزه مستمر با قاچاق کالا و ارز خاطرنشان کرد: متهمان همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان به مناسبت هفته جوان در لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سید علی کریمی جوانان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.