صفحه اصلی / استان ها / قزوین / قهرمانی آتش‌نشان قزوینی در مسابقات سنگ‌نوردی آتش‌نشانان جهان
قهرمانی آتش‌نشان قزوینی در مسابقات سنگ‌نوردی آتش‌نشانان جهان

قهرمانی آتش‌نشان قزوینی در مسابقات سنگ‌نوردی آتش‌نشانان جهان

سید محسن هاشمیان - آتش‌نشان- در جریان رقابت‌های سنگ‌نوردی آتش‌نشانان جهان موفق به کسب سکوی قهرمانی شد.

سنگ‌نورد قزوینی

به گزارش کسب و کار نیوز، رقابت‌های سنگ‌نوردی آتش‌نشانان جهان هم برای ورزشکاران استان خوش‌یُمن بود، چراکه سید محسن هاشمیان آتش‌نشان ارزشمند استان موفق شد سه نشان رنگارنگ این مسابقات را به ارمغان آورد.

در این سال‌ها وقتی صحبت از سنگ‌نوردی می‌شود، بی‌اختیار به یاد رضا علیپور سنگ‌نورد ارزشمند استان خواهیم افتاد، سنگ‌نوردی که توانسته در همین سن و سال جوانی، با استفاده از انگیزه بالا و پشتکار مثال‌زدنی خود، نشان‌های ارزشمندی را در تاریخ این رشته ورزشی کسب کند.

البته در پی موفقیت‌های رضا علیپور، مهدی علیپور دیگر سنگ‌نورد خوب قزوینی هم توانست در رده سنی نوجوانان جهان برای کشورمان افتخار کسب کند تا به‌نوعی نشان دهد قزوین در این رشته ورزشی به‌ویژه در بخش سرعت از پتانسیل بالایی برخوردار است.

حالا به نظر می‌رسد که تداوم موفقیت‌های سنگ‌نوردی و در رأس آن درخشش رضا علیپور سنگ‌نورد نام‌آشنای کشورمان موجب شده تا آتش‌نشان ارزشمند استان هم بتواند در جریان رقابت‌های سنگ‌نوردی آتش‌نشانان جهان خوش بدرخشد و سه نشان رنگارنگ و ارزشمند این مسابقات را از آن خود کند.

باید اذعان کرد سنگ‌نوردی که در کشورمان به‌طورمعمول بی‌سروصدا دنبال می‌شد، پس از درخشش رضا علیپور در مسابقات جام جهانی سنگ‌نوردی به ورزشی جذاب و مهیج برای علاقه‌مندان به این رشته ورزشی تبدیل شد.

حالا نوبت به سید محسن هاشمیان آتش‌نشان استان رسیده که بتواند در جریان سیزدهمین دوره مسابقات سنگ‌نوردی آتش‌نشانان جهان که به میزبانی کره جنوبی برگزار شد، در سه بخش برای کشورمان افتخار کسب کند.

هاشمیان در رشته سرعت تیمی به همراه تیم سنگ‌نوردی کشورمان موفق شد با کسب عنوان قهرمانی نشان خوش‌رنگ طلا را از آن خود کند.

این آتش‌نشان خوب استان، در بخش‌های انفرادی ماده سرعت و ماده سرطناب هم افتخارآفرینی کرد و موفق شد نشان‌های نقره و برنز این بخش‌ها را هم به ویترین افتخارات خود اضافه کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تولید مواد ضدعفونی‌کننده

تولید مواد ضدعفونی‌کننده در آزمایشگاه‌های دانشگاه پیام نور قزوین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, رضا رسولی شربیانی رئیس دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.