صفحه اصلی / استان ها / لرستان / استخرهای لرستان آلودگی ندارند
استخرهای لرستان آلودگی ندارند

استخرهای لرستان آلودگی ندارند

با توجه به استقبال علاقه‌مندان به شنا، بحث آلودگی استخرها همواره در طول سال و به‌ویژه فصل گرما شنیده می‌شود.

استخر

‌به گزارش کسب و کار نیوز، اینکه گفته می‌شود آب استخرها در طول سال شاید یکی دو بار عوض شود، استخرها آلوده هستند و… همواره شنیده می‌شود.

علی یاور عزیزپور، مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با رد آلودگی استخرهای استان تأکید کرد: بدون تردید هر استخری که مشکل آلودگی داشته باشد، واحد بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی آن را پلمپ می‌کند که تاکنون چنین موردی در استان نداشته‌ایم.

وی ادامه داد: کارشناسان بهداشت محیط، استخرها را کنترل و نظارت می‌کنند و هر استخری مشکل داشته باشد بلادرنگ برخورد خواهند کرد.

عزیزپور یادآور شد: شاید بعضاً آب استخرها سه ماه هم عوض نشود اما شرایط تصفیه به گونه‌ای است که آلودگی متوجه شناگر نمی‌شود و هیچ‌گونه موردی که سلامت استفاده‌کنندگان را تهدید کند، وجود ندارد. البته هر وقت هم آب استخر آلوده شود باید آن را عوض کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان یادآور شد: حدود ۱۰ استخر که مالکیت آنها با اداره کل ورزش و جوانان است در استان وجود دارد که دست بخش خصوصی هستند و خوشبختانه شرایط خوبی دارند.

وی تأکید کرد: رعایت موارد بهداشتی را بارها به افرادی که استخرها را اداره می‌کنند گوشزد کرده‌ایم و طبق نظر کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی تاکنون مشکلی که منجر به تعطیلی استخرهای تحت مالکیت اداره کل ورزش و جوانان باشد، پیش نیامده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان به مناسبت هفته جوان در لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سید علی کریمی جوانان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.