صفحه اصلی / اجتماعی / زنان و خانواده / مدیرعامل صندوق بازنشستگی، بازنشسته محسوب نمی‌شود
مدیرعامل صندوق بازنشستگی، بازنشسته محسوب نمی‌شود

سخنگوی صندوق بازنشستگی کشوری:

مدیرعامل صندوق بازنشستگی، بازنشسته محسوب نمی‌شود

سخنگوی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: برخلاف مطالب و خبرهایی که این روزها در رسانه‌های مجازی منتشر می شود، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری مشمول بازنشستگان و قانون منع بکارگیری بازنشستگان نمی‌شود.

 

محمد رضا افشار گفت: گفت: طی روزهای اخیر، شاهد انتشار مطالب غیر موثق در فضای رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی در مورد بازنشستگی برخی از معاونین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران عامل صندوق های بازنشستگی هستیم که بیشتر گمانه زنی‌ رسانه‌ای است و فاقد مستندات است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا،  فشار با تاکید بر اینکه مدیرعامل صندوق بازنشستگی جزو مدیران بازنشسته محسوب نمی شود، گفت: قانون منع به کارگیری بازنشستگان شامل مدیرعامل صندوق بازنشستگی نمی‌شود و ایشان تا بازنشستگی سنوات زیادی دارند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، وی اظهار کرد: انتشار برخی اخبار نادرست در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های اجتماعی بیشتر در جهت تضعیف مدیران و کاهش انگیزه کارکنان در خدمت رسانی به مردم است؛ این در حالی است که در شرایط کنونی جامعه نیاز به آرامش دارد و نباید برای مخاطبان و گروه های هدف دستگاه‌های اجرایی نگرانی ایجاد کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.