صفحه اصلی / استان ها / قزوین / ملت با اتحاد و انسجام خود از جنگ‌های تحمیلی دشمن، گذر خواهد کرد
ملت با اتحاد و انسجام خود از جنگ‌های تحمیلی دشمن، گذر خواهد کرد

استاندار قزوین:

ملت با اتحاد و انسجام خود از جنگ‌های تحمیلی دشمن، گذر خواهد کرد

استاندار قزوین بابیان اینکه جنگ هنوز تمام نشده است، گفت: امروز جنگ علیه کشور و انقلاب ما با تغییر شکل در قالب جنگ‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی در جریان است؛ اما ما اعتقادداریم به‌مانند جنگ تحمیلی ملت ما با اتحاد و انسجام خود و تحت فرماندهی فرمانده کل قوا در کنار تلاش و کوشش خدمتگزاران از این مراحل سخت هم گذر خواهد کرد.

استاندار قزوین

به گزارش کسب و کار نیوز، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در مراسم رژه نیروهای مسلح که صبح امروز با حضور یگان‌های زرهی و موتوری نیروهای مسلح استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: دوران دفاع مقدس یکی از باشکوه‌ترین دورانی بود که توانست تمامی اهداف از پیش تعیین‌شده دنیای استکبار را با شکست مواجه کند.

وی افزود: باوجوداینکه جنگ تحمیلی یکی از طولانی‌ترین جنگ‌های جهان بود اما نه‌تنها نظام مقدس جمهوری اسلامی را تضعیف نکرد بلکه موجبات هوشیاری هرچه بیشتر ملت ما را فراهم کرد تا همگان در مقابل این توطئه‌های دشمن بایستند و پیروز میدان باشند.

زاهدی تصریح کرد: ملت ما به جهان نشان داد هرکجا خطری علیه سرزمین و انقلاب اسلامی باشد آحاد ملت از نیروهای مسلح تا نیروهای مردمی آماده ازخودگذشتگی و دفاع از سرزمین و نظام اسلامی خود خواهند بود.

این مسئول با اشاره به اینکه برخلاف تمامی تحلیل‌ها و باورهای جهان مبنی بر اینکه دین نمی‌تواند پایه‌گذار یک حرکت مردمی باشد، عنوان کرد: انقلاب اسلامی تحولی عظیم را برگرفته از آموزه‌های دین اسلام در جهان به وجود آورد که ضربه‌ای سنگین به دنیای استکبار و ابرقدرت‌های جهانی بود.

استاندار قزوین تأکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر این نکته تأکید دارد که روابط بین قدرت‌ها، کشورها و ملت‌ها باید بر اساس قوانین و رفتار عادلانه و انسانی باشد نه قوانین حاکم بر دنیای استکبار.

وی بابیان اینکه جنگ هنوز تمام نشده است، ابراز کرد: امروز جنگ علیه کشور و انقلاب ما با تغییر شکل در قالب جنگ‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی در جریان است؛ اما ما اعتقادداریم به‌مانند جنگ تحمیلی ملت ما با اتحاد و انسجام خود و تحت فرماندهی فرمانده کل قوا در کنار تلاش و کوشش خدمتگزاران از این مراحل سخت هم گذر خواهد کرد.

زاهدی در پایان خاطرنشان کرد: ملت و نظام اسلامی بر مشکلات تحمیلی دشمن فائق خواهد آمد و بار دیگر به دنیا ثابت می‌کند که حرف حق بر کرسی خواهد نشست.

 

آمریکا جایی در خاورمیانه ندارد/ آینده جهان از آن اسلام است

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی آمریکا جایی در خاورمیانه ندارد و شعار هیهات من الذله حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مبنی بر عدم ذلت‌پذیری، الگویی بارز برای ما و تمامی جهانیان شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز،  آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین در این مراسم با بیان اینکه نیروهای مسلح کشور ما با دیگر نیروهای مسلح جهلان تفاوت فاحشی دارند، اظهار کرد: این تفاوت بنیادین در این نکته نهفته است که بنیان‌گذار نیروهای دینی و اسلامی حضرت حق بوده و خداوند برای حمایت از دین و انسان‌ها این بنا را قرار داده است.

وی افزود: خداوند نیروهای مسلح را برای حمایت از مستضعفین عالم اعم از مسلمان و غیرمسلمان مأمور کرد تا با این حمایت زمینه دلگرمی آن‌ها را به اسلام ایجاد کند ازاین‌رو حضرت رسول اکرم (ص) فرمودند اگر مسلمانی صدای استغاثه انسانی را بشنود و به یاری او نشتابد مسلمان نیست.

امام‌جمعه قزوین تأکید کرد: این رسالت نیروهای مسلح استان را سنگین‌تر می‌کند تا در راستای این تأکید خداوند قدم بردارند و برای دفاع از مستضعفان عالم آماده شوند.

این مقام مسئول با اشاره به ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) یادآور شد: ازجمله درس‌های حماسه حسینی می‌توان به صبر و استقامت، وفاداری، بصیرت و دشمن‌شناسی، ولایتمداری، همراهی مردم و حق‌داری اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه علی‌رغم تمامی تبلیغات مسموم دشمن برای سست کردن نیروهای مسلح و ناامید کردن ملت از ادامه انقلاب اسلامی است که آحاد مردم با بصیرت و دشمن‌شناسی خود نسبت به انقلاب اسلامی پایبند هستند و با الگو قرار دادن سیره عاشورا از این راه تبعیت می‌کنند.

عابدینی خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی آمریکا جایی در خاورمیانه ندارد و شعار هیهات من الذله حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مبنی بر عدم ذلت پیری الگویی بارز برای ما و تمامی جهانیان شده است.

وی ادامه داد: بی‌شک آینده از آن اسلام است چراکه وعده و اراده خداوند بر این است که مستضعفان عالم با ظهور منجی عالم بشریت پیشوایان جهان خواهند شد و نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز زمینه‌ساز این ظهور و حرکت الهی خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین در پایان تأکید کرد: نیروهای مسلح و بسیج مردمی در راستای ظهور حضرت حجت (عج) و حمایت از مستضعفان عالم و مبارزه با باطل پیشکسوت بوده و آماده خدمت باشند.

 

تحول و خوداتکایی در صنایع دفاعی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است

فرمانده ارشد آجا در قزوین و زنجان گفت: این خواسته مقام معظم رهبری است که در عرصه‌های مختلف به خودکفایی برسیم ازاین‌رو امیدواریم سایر دستگاه‌ها در عرصه‌های مختلف با الگو قرار دادن توان دفاعی کشور بتوانند در مسیر خوداتکایی قدم بردارند.

امیر بهنام پیری در این مراسم بابیان اینکه در ۳۱ شهریورماه سال ۵۹ شاهد هجمه سنگین دشمن علیه انقلاب اسلامی بودیم، اظهار کرد: در این روز جنگی با حمایت ایادی استکبار از رژیم بعث عراق علیه کشورمان آغاز شد که هشت سال به طول انجامید.

وی افزود: همه‌ساله این روز را با یاد از ایثار و ازخودگذشتگی شهدا و ملت غیور کشورمان جشن می‌گیریم چراکه این ایام نماد اقتدار و پایبندی ما به انقلاب اسلامی است.

پیری تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس، ملت ایران با دست‌خالی در مقابل دنیای استکبار ایستاد و با رشادت فرزندان خود توانست بر دشمن پیروز شود و با پاک‌سازی دشمن از خاک سرزمین خود، تاریخی پرافتخار را برای کشورمان رقم بزند.

وی بیان کرد: همه‌ساله در هفته دفاع مقدس برای دستاوردهای انقلاب اسلامی جشن می‌گیریم چراکه ما در آغاز انقلاب در جایگاهی بوده‌ایم که حتی یک فشنگ و گلوله را نمی‌توانستیم بسازیم اما امروز نیروهای مسلح ما با توانمندی بالا در عرصه صنایع دفاعی تحول بزرگی را رقم زدند که بی‌شک یکی از دستاوردهای بزرگ کشورمان است.

پیری ادامه داد: این خواسته مقام معظم رهبری است که در عرصه‌های مختلف به خودکفایی برسیم ازاین‌رو امیدواریم سایر دستگاه‌ها در عرصه‌های مختلف با الگو قرار دادن توان دفاعی کشور بتوانند در مسیر خوداتکایی قدم بردارند.

فرمانده ارشد آجا در قزوین و زنجان خطاب به نسل جوان کشور خاطرنشان کرد: از نسل آینده انتظار داریم پاسدار خون شهیدان بوده و حرمت ایثارها و ازخودگذشتگی‌های صورت گرفته در طول انقلاب را داشته باشند چراکه امنیت و آرامش امروز کشورمان مرهون خون شهدا و ایثارگری آن‌هاست.

به گزارش کسب و کار نیوز، یگان‌های پیاده و موتوری نیروهای سپاه پاسداران، نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، نیروی انتظامی و بسیجیان، یگان‌های نمونه و رزم نوازان استان قزوین در این مراسم با نشان دادن توانمندی خود و ارائه آخرین تجهیزات نظامی و انتظامی بار دیگر با آرمان‌های امام و رهبری و انقلاب اسلامی تجدید پیمان کرده و بر ادامه مسیر پرافتخار شهدا تأکید داشتند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تولید مواد ضدعفونی‌کننده

تولید مواد ضدعفونی‌کننده در آزمایشگاه‌های دانشگاه پیام نور قزوین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, رضا رسولی شربیانی رئیس دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.