صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / نیروهای مسلح در آمادگی کامل قرار دارد

فرمانده تیپ ۲۱۶ مستقل زرهی زنجان:

نیروهای مسلح در آمادگی کامل قرار دارد

فرمانده تیپ ۲۱۶ مستقل زرهی زنجان گفت: در حال حاضر نیروهای مسلح در اوج آمادگی و اقتدار قرار دارند و به هر تهدیدی از سوی دشمنان پاسخ داده می‌شود.

رژه نیروهای مسلح در خراسان جنوبی

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر سرتیپ‌ دوم علی مظهری در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع‌مقدس در زنجان، اظهار کرد: استکبار جهانی زمانی‌ که انقلاب اسلامی در سال ۵۷ به پیروزی رسید و سیاست کلی انقلاب “نه شرقی نه غربی” اعلام شد دست به توطئه‌های زیادی جهت براندازی نظام نوپای جمهوری اسلامی زد.

  وی افزود: دو سال از پیروزی انقلاب اسلامی سپری نشده بود که استکبار با اجرای نقشه‌ جنگ نظامی علیه ایران، با همکاری کشورهای جهان به سردمداری رژیم بعثی اجرا کرد.

  مظهری تصریح کرد: سال ۵۹ نخستین تهاجم رژیم بعثی به ایران آغاز شد و در این نبرد دشمنان مناطق مختلف کشور را از طریق سه مرز هوایی، دریایی و زمینی مورد هدف قرار دادند.

 فرمانده تیپ ۲۱۶ مستقل زرهی زنجان یادآور شد: در این هنگام ملت ایران در قالب نیروهای مردمی بسیج و یگان‌های نظامی جهت مقابله با تهاجمات دشمن به پا خواستند که در این زمان بخشی از نیروهای سپاه و ارتش نیز همزمان در داخل کشور مشغول مبارزه با ضدانقلاب‌ها و منافقین بودند اما جهت پیشگیری از ورود دشمن به مرزهای غربی ایران اعزام شدند.

  وی در ادامه خاطرنشان کرد: صدام با آغاز تهاجم خود پیش‌بینی کرده بود که ظرف مدت دو هفته به تهران خواهد رسید و مصاحبه بعدی خود را در پایتخت ایران انجام خواهد داد اما ملت ایران و رزمندگان اسلام با رشادت، شجاعت و شهامت و با تاسی از نهضت سیدالشهدا (ع) صف دشمن را شکسته و رژیم بعث عراق را به عقب راندند.

  مظهری تصریح کرد: در سال دوم جنگ تحمیلی، بنی‌صدر که نمی‌توانست جنگ را اداره کند از کشور فرار کرد، در این هنگام با تشکیل قرارگاه‌های مشترک ارتش و سپاه عملیات‌های عمده‌ای را علیه ارتش رژیم بعثی عراق انجام دادند و این رژیم را از خاک ایران بیرون راندند.

  وی به شعار امسال هفته دفاع‌مقدس اشاره کرد و گفت: شعار امسال هفته دفاع‌مقدس “ما توانستیم” نامگذاری شده است، همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: آمریکا خواست و نتوانست و ما خواستیم و توانستیم.

  مظهری خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیروهای مسلح در اوج آمادگی قراردارند و همه سلاح‌های مورد نیاز در داخل کشور تولید شده است و به هر تهدیدی از سوی دشمنان پاسخ داده می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.