صفحه اصلی / استان ها / قزوین / نبود تجملات در مراسم عزاداری سبب اثرگذاری بیشتر خواهد شد
نبود تجملات در مراسم عزاداری سبب اثرگذاری بیشتر خواهد شد

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی:

نبود تجملات در مراسم عزاداری سبب اثرگذاری بیشتر خواهد شد

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تجمعات تاسوعا و عاشورا بدون پیرایش و تجملات برگزار می‌شود، گفت: نبود تجملات در این‌گونه مراسم سبب اثرگذاری بیشتری خواهد شد.

عزاداری عاشورای حسینی تهران

داود محمدی، رئیس کمیسیون اصل ۹۰ و نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: الحمدالله چند سالی است سنت حسنه‌ای صورت گرفته و مراسم تجمع تاسوعا و عاشورای حسینی در استان برگزار می‌شود. تجمعاتی که برگزار می‌شود مراسم بسیار خوبی است و عاری از هرگونه پیرایش و تجملات است.

محمدی خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم سبب شد تا چشم دنیا بر این مراسم خیره شود و مردم با وجود همه مشکلات و نارسایی‌ها و کاستی‌هایی که دارند برای اعتقادات دینی و مبانی ارزشی خود قائل به تفکیک هستند و هر زمان نیاز باشد حضور پیدا می‌کنند. مردم با همهٔ کمبودها خودجوش و پرشور در خیمه‌های عزاداری و تجمعات حضرت اباعبدالله حضور پیدا می‌کنند که حرکت خوبی است که در استان اتفاق افتاده‌است.

محمدی تصریح کرد: این عزاداری‌ها بدون پیرایش و تجملاتی که در گذشته وجود داشت برگزار می‌شود که باید آن‌را به فال نیک گرفت. خوشبختانه حضور مردم در مراسم عزاداری‌ها نشان داد که همواره مردم حامی هستند و در کنار تمامی مشکلات راه امام حسین (ع) را ادامه خواهند داد.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تولید مواد ضدعفونی‌کننده

تولید مواد ضدعفونی‌کننده در آزمایشگاه‌های دانشگاه پیام نور قزوین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, رضا رسولی شربیانی رئیس دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.