صفحه اصلی / استان ها / لرستان / بوکس لرستان فعلاً شرایط آرامی دارد!
بوکس لرستان فعلاً شرایط آرامی دارد!

بوکس لرستان فعلاً شرایط آرامی دارد!

سرپرست هیأت بوکس لرستان می‌گوید: پس از محمع فوق‌العاده و برکناری رئیس پیشین هیات، فعلاً شرایط آرامی در این رشته حکم‌فرماست.

بوکس

حجت‌الله اعتمادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: از زمانی که کار را به عنوان سرپرست هیات استارت زده‌ام تمام تلاشم این بوده که حاشیه‌ها را کنار بزنم و همه دلسوزان این رشته را وارد گود کنم.

وی با اشاره به اینکه هیچ‌کدام از روسای قبلی هیات‌ تا پایان دوره چهار ساله بنا به دلایل مختلف به فعالیت‌شان ادامه نداده‌اند، اضافه کرد: متأسفانه حواشی مانع این کار شده بود اما در حال حاضر شرایط آرامی داریم و امیدوارم هر کسی رئیس هیات می‌شود بتواند به دور از حاشیه بوکس لرستان را به جایگاه واقعی‌اش برساند.

اعتمادیان اضافه کرد: اکثر موافقان و مخالفان را وارد کار کرده‌ام و فارغ از هر موضوعی هدف‌مان فقط و فقط “بوکس” و بازگرداندن به شرایط مناسب چند سال پیش است.

 وی با اشاره به مجمع فوق‌العاده و برکناری رئیس پیشین هیات بوکس استان بیان کرد: به هر حال آن تصمیم اعضای مجمع بود اما نباید از کارهای هیات قبلی به سادگی بگذریم و اینکه خیلی سالم کار کرده‌اند.

سرپرست هیأت بوکس لرستان با اشاره به مشکل مالی تصریح کرد: حتی یک ریال در حساب هیات نیست و اداره کل ورزش و جوانان فعلاً پولی در اختیار هیات قرار نداده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان به مناسبت هفته جوان در لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سید علی کریمی جوانان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.