صفحه اصلی / استان ها / کرمانشاه / افتتاح بیمارستان ۳۲ تختخوابی «تازه‌آباد» تا پایان سال

افتتاح بیمارستان ۳۲ تختخوابی «تازه‌آباد» تا پایان سال

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تکمیل و افتتاح بیمارستان 32 تختخوابی تازه‌آباد تا پایان سال خبر داد.

بیمارستان

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر «حسن قاضی‌زاده هاشمی» در ادامه سفر خود به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه امروز (۷ شهریور) از بیمارستان در  حال ساخت تازه‌آباد بازدید کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: این بیمارستان قرار بود در سالگرد زلزله استان کرمانشاه، در آبان ماه امسال افتتاح شود، اما وقوع زلزله‌های مکرر کار را به تأخیر انداخت.

وی به وقوع بیش از چندصد پس‌لرزه در این منطقه طی ماه‌های اخیر اشاره کرد و افزود: طی این مدت همچنین سه زلزله جدی این منطقه را لرزاند و همین امر موجب کندی روند ساخت این بیمارستان شد، چون در دو سه زلزله اخیر بخشی از نمای بیمارستان آسیب دید، اما به نظر می‌رسد سازه بیمارستان مشکلی ندارد.

وزیر بهداشت از اعزام یک تیم فنی برای بررسی سازه این بیمارستان خبر داد و گفت: اگر این تیم، آسیب سازه را تایید کنند باید هرچه سریع‌تر جبران مافات شود و باید منتظر نتیجه فعالیت این تیم بود.

 قاضی‌زاده هاشمی افزود: در صورتی هم که سازه آسیب ندیده باشد باید کار دو شیفت شده و ساخت بیمارستان هرچه سریع‌تر انجام شود و از آنجا که مشکلی در بحث تأمین اعتبار پروژه نیست بیمارستان تا پایان امسال تحویل می‌شود.

وی از تأمین اعتبار کامل ساخت این بیمارستان خبر داد و گفت: این بیمارستان مشکل اعتباری ندارد و اگر از جای دیگر اعتبار کم کرده و به ساخت این بیمارستان اختصاص دهیم، این کار را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

بهره‌برداری از ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی و ۱۰ مدرسه سیار برکت در کرمانشاه

امیرحسین مدنی در سفر خود به کرمانشاه علاوه بر افتتاح ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی در مناطق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.