صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / قلعه‌نویی: نمی‌خواهم فوتبال بحرینی بازی کنم/تارتار کمی از تجربه‌اش را از پدرزنش به ارث برده است

قلعه‌نویی: نمی‌خواهم فوتبال بحرینی بازی کنم/تارتار کمی از تجربه‌اش را از پدرزنش به ارث برده است

سرمربی سپاهان معتقد است که تیمش از لحاظ بدنی با کم و کاستی روبرو نیست.

امیر قلعه‌نویی

به گزارش کسب و کار نیوز، سپاهان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال فردا (جمعه) ساعت ۲۰ در ورزشگاه تختی جم سپاهان به مصاف پارس جنوبی می‌رود. امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: خیلی خوشحالم که در شهرستان خوب جم هستم که مهمان‌نوازی مردم این شهر زبانزد لیگ برتر شده است. این شهرستان با اینکه سال دومشان است که در لیگ برتر تیم دارد، با هر کس که صحبت کردیم از هواداران این شهر راضی بودند. امیدوارم مسئولان در حد این تیم امکانات سخت‌افزاری را فراهم کنند.

او افزود: تارتار با اینکه سن کمی دارد مربی کاربلد و باتجربه‌ای است. شاید کمی از این تجربه را از پدر زنش (فیروز کریمی) به ارث گرفته است! فکر می‌کنم فیروز کریمی جزو مربیان خوب بعد از انقلاب است. فردا بازی سختی داریم. هدف اول ما این است که گل نخوریم و هدف دوممان این است که گل بزنیم. پارس جنوبی ۲-۴-۴ لوزی بازی می‌کند. البته واقعیت فوتبال زمانی مشخص می‌شود که داور سوت می‌زند. خوشحالم که سپاهان در پنج هفته‌ای که از لیگ گذشته، جزو تیم‌هایی است که فوتبال خوب بازی کرده است و تماشاگران راضی بودند. من همیشه به دنبال این هستم که به جای نتیجه صفر، صفر نتیجه ۲-۲ را ببینم. همیشه از بازی‌های بسته بدم می‌آید. امیدوارم فردا دو تیم یک نمایش تهاجمی داشته باشند.

سرمربی سپاهان درباره گل خوردن این تیم در نیمه دوم گفت: این انتقاد است و باید قبول کنیم اما نظری نداریم. من آماری دارم که شاید شما نخوانده بودید. آمار عملکرد ما از نظر دوندگی آمار خوبی است. منتها در خیلی بازی‌ها در دقیقه آخر گل زدیم. من این موضوع که تیم ما از لحاظ بدنی در نیمه دوم کم می‌آورد را قبول ندارم. من روحیه هجومی دارم و نمی‌خواهم فوتبال بحرینی بازی کنم. اگر گل بزنم دوست دارم دوباره برای گل زدن تلاش کنم. می‌دانیم تارتار تیم فیزیکی‌ای دارد و آماده هستیم تا یک بازی فیزیکی به نمایش بگذاریم.

ادامه دارد…

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.