صفحه اصلی / استان ها / لرستان / با دکترین مشخص حداقل آشفتگی در بازار و اقتصاد را خواهیم داشت

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس:

با دکترین مشخص حداقل آشفتگی در بازار و اقتصاد را خواهیم داشت

‌نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس گفت: اروپا باید جای خالی آمریکا در برجام را پرکند.

مجید کیان‌پور

‌مهندس مجید کیانپور در گفت‌وگو با ایسنا‌، با بیان اینکه مشکلات اقتصادی پازلی بوده و همه چیز به هم وابسته است، اضافه کرد: نمی‌توان گفت تنها تحریم باعث مشکلات اقتصادی شده بلکه عدم برنامه‌ریزی واحد و منسجم نیز می‌تواند در آن تاثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: باید یک دکترین مشخص داشته باشیم تا برای هر سناریویی برنامه از پیش تعیین‌شده‌ای در نظر گرفت تا بتوانیم کار را به نحوی پی بگیریم تا حداقل آشفتگی در بازار و اقتصاد را داشته باشیم.

وی ادامه داد: خیلی از موارد موجود به نوعی قابل پیشگیری و کنترل است، با برنامه‌ریزی دقیق می‌توان تنش‌های بازار و اقتصاد راکنترل کرد و حداقل آشفتگی را در بازار داشت.

کیان پور تاکید کرد: دولت باید بیایید و با مردم بصورت شفاف صحبت کند و تمام تلاش خود را کند، چراکه مردم ما بزرگ هستند و در همه زمان‌ها همیشه حامی نظام و انقلاب بوده‌اند و بیشترین همراهی را داشته‌اند.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس بیان کرد: اگر دولت برنامه‌ها و عملکرد خود را در خصوص رفع مشکلات فعلی بیان کند، قطعا مردم همراهی و کمک لازم را می‌کنند.

وی گفت: آشفتگی در بازار قابل کنترل بوده و با برنامه‌ریزی منسجم آرامش را می‌توان به بازار برگرداند.

کیانپور تاکید کرد: نباید فضای ناامیدی را در کشور بوجود آورد و ایجاد این فضا خیانت به مردم است، باید مردم امیدوار باشند که مشکلات رفع خواهند شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس ‌همچنین در مورد خروج آمریکا از برجام تاکید کرد: اتحادیه اروپا باید جای خالی آمریکا در برجام را پرکند تا ایران بتواند از اجرای تعهدات طرف‌های اروپایی اطمینان حاصل کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان به مناسبت هفته جوان در لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سید علی کریمی جوانان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.