صفحه اصلی / استان ها / لرستان / فرودگاه خرم‌آباد با اجرای طرح توسعه‌ای مشکلی برای پرواز حج ندارد!

فرودگاه خرم‌آباد با اجرای طرح توسعه‌ای مشکلی برای پرواز حج ندارد!

مدیر روابط عمومی فرودگاه خرم‌آباد می‌گوید: در صورت تکمیل طرح توسعه‌ای‌، این فرودگاه مشکلی برای پروازهای صبح ندارد.

فرودگاه خرم‌آباد

منوچهر بهاروند در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره صحبت‌های فرزانه شرف‎بانی مدیرعامل شرکت هواپیمایی هما مدیرعامل هواپیمایی هما که گفته بود “شرایط برای انجام پروازهای حج لرستان فراهم نیست و بر اساس اعلام نظر کارشناسی قسمت عملیات پرواز هما، امکان انجام پرواز با هواپیمای پهن‌پیکر به فرودگاه خرم‌آباد وجود ندارد.” اظهار کرد: یکی از اهداف طرح توسعه‌ای بحث پرواز حج و نشست و برخاست هواپیماهای پهن‌پیکر بوده است.

وی ادامه داد: هواپیمای A380 که فقط قابلیت نشست و برخاست در فرودگاه امام خمینی(ره) را دارد و در سایر فرودگاه‌های کشور این امر امکان‌پذیر نیست.

بهاروند یادآور شد: هدف این بود که با اجرای طرح توسعه‌ای، ایرباس ۳۰۰-۶۰۰ مشکلی در فرودگاه خرم‌آباد نداشته باشد که هنوز روال کار به‌طور کامل انجام نشده است.

مدیر روابط عمومی فرودگاه خرم‌آباد تأکید کرد: طرح توسعه‌ای بسیار خوب بوده و خیلی از مشکلات ما را حل کرده و این موضوع قابل کتمان نیست.

وی خاطرنشان کرد: هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ کرمانشاه در بحث پرواز حج به خاطر درجه هوا فقط صبح می‌تواند بنشیند و شرایط جغرافیایی خیلی مهم است.

به گزارش کسب و کار نیوز، بعد از صحبت‌های شرف‎بانی، برخی از طرح توسعه‌ای فرودگاه خرم‌آباد و اینکه قابلیت برقراری پرواز حج را ندارد، انتقاد کرده بودند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان به مناسبت هفته جوان در لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سید علی کریمی جوانان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.