صفحه اصلی / استان ها / قزوین / نشاط اجتماعی در روستاها مغفول واقع‌ شده است
نشاط اجتماعی در روستاها مغفول واقع‌ شده است

معاون عمرانی استاندار قزوین:

نشاط اجتماعی در روستاها مغفول واقع‌ شده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: توجه به نشاط اجتماعی یکی از درخواست‌های روستائیان از مسئولان به شمار می‌رود که کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

همایش پیاده‌روی خانواده - قزوین

به گزارش کسب و کار نیوز، علی فرخزاد در نشست کارگروه تخصصی توسعه روستایی و عشایری استان که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: سیاست‌های کلان دولت توجه به توسعه روستاها است که در این زمینه طی سال‌های اخیر با اختصاص ارزش‌افزوده تحول در حوزه عمرانی روستاها را شاهد بوده‌ایم بااین‌حال روستاییان برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز از مسئولان مطالبه دارند.

وی اضافه کرد: با توجه به این سیاست دولت حداکثر سقف ارزش‌افزوده که ۳۰ درصد بود را به روستاهای استان قزوین اختصاص دادیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین ادامه داد: با فعالیت‌های صورت گرفته امروز شاهدیم که در یک بخش هیچ کوچه خاکی وجود ندارد که این موضوع از نهضت‌های آسفالت و فعالیت‌های عمرانی شکل‌گرفته است.

وی با اشاره به موضوع اقتصاد در روستاها عنوان کرد: در حوزه پرداخت تسهیلات رویکرد گردشگر محوری در اولویت بیشتری نسبت به بخش‌های دیگر قرار گرفته است و روستاهای هدف گردشگری را در این زمینه موردتوجه ویژه قرار داده‌ایم.

فرخزاد ادامه داد: باید به دهیاران به‌عنوان نمایندگان عالی دولت در روستاها توجه بیشتری کرد و دستگاه‌های اجرایی همکاری بیشتری را با آن‌ها و شورای اسلامی در اجرای طرح‌ها داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: آموزش به دهیاران و شوراهای اسلامی نیز در دستور کار قرار گرفته است که طبق ارزیابی‌های صورت گرفته با همکاری و همراهی دستگاه‌ها استان قزوین رتبه سوم کشور را در این زمینه به دست آورد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین همچنین یادآور شد: بنیاد برکت ظرفیت‌های خوبی برای خدمت‌رسانی به روستاها دارد که امیدواریم با همکاری دستگاه‌ها بهره‌برداری بیشتری از این ظرفیت‌ها صورت بگیرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تولید مواد ضدعفونی‌کننده

تولید مواد ضدعفونی‌کننده در آزمایشگاه‌های دانشگاه پیام نور قزوین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, رضا رسولی شربیانی رئیس دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.