صفحه اصلی / استان ها / لرستان / فردین معصومی: کسی که بخواهد مدال المپیک بگیرد باید در سخت‌ترین شرایط به تمرین بپردازد

فردین معصومی: کسی که بخواهد مدال المپیک بگیرد باید در سخت‌ترین شرایط به تمرین بپردازد

کشتی‌گیر اسبق تیم ملی گفت: کسی که بخواهد مدال المپیک بگیرد باید در سخت‌ترین شرایط به تمرین بپردازد.

فردین معصومی در حاشیه برگزاری پیکارهای کشتی آزاد دانش‌آموزی در سالن شهید توکل مصطفی‌زاده خرم‌آباد به خبرنگار ایسنا منطقه لرستان گفت: کشتی‌های خوبی در حال برگزاری است و دانش‌آموزان با استعداد و با انگیزه‌ای در این مسابقات حضور دارند. باید به این کشتی‌گیران نونهال میدان داد تا آینده این رشته را بسازند و پشتوانه ورزش اول ایران باشند.

معصومی در پاسخ به پرسشی که پسرش تا حالا چند کشتی گرفته، اظهار کرد: دو کشتی گرفته که هر دو را با پیروزی پشت‌ سر گذاشته است و شرایط خوبی دارد.

این ملی‌پوش اسبق درباره این که پسرش می‌تواند روزی جای او را بگیرد، بیان کرد: همه شرایط برای امیررضا فراهم است و بقیه موارد به خودش بستگی دارد. ما از هیچی به سطح اول کشتی کشور رسیدیم. زحمت کشیدیم و تلاش کردیم ولی الان همه شرایط برای پسرم فراهم است.

وی با اشاره به امکانات تاکید کرد: همه جا کاستی‌هایی وجود دارد اما کسی که بخواهد مدال المپیک بگیرد باید در سخت‌ترین شرایط به تمرین بپردازد.

معصومی گفت: فدراسیون کشتی و وزارت آموزش و پرورش کار بسیار خوبی انجام دادند اما به نظرم می‌توانست باشکوه‌تر هم این رقابت‌ها برگزار شود.

وی در پایان گفت: سه چهار کشتی‌گیر خوب تا حالا دیده‌ام که باید به آنان میدان بدهیم و ثمره آن را بدون‌شک در آینده خواهیم دید.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان به مناسبت هفته جوان در لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سید علی کریمی جوانان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.