صفحه اصلی / استان ها / قزوین / منتظر برنامه تیم اقتصادی دولت برای کنترل قیمت دلار و طلا هستیم

رئیس اتحادیه صنف طلا و جواهر قزوین:

منتظر برنامه تیم اقتصادی دولت برای کنترل قیمت دلار و طلا هستیم

رئیس اتحادیه صنف طلا و جواهر قزوین گفت: زرگران منتظر برنامه تیم اقتصادی دولت برای کنترل قیمت دلار و طلا هستند و باید فکری عملیاتی برای بازار دلار کرده و فقط به سخنرانی اکتفا نکنند.

طلافروشی

محمد فرج‌زاده‌ها رئیس اتحادیه صنف طلا و جواهر قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: بازار سکه و طلا با هم رابطه مستقیم دارند و اگر دلار ۴۲۰۰ تومان باشد سکه یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود.

وی ادامه داد: به علت گرانی بازار مشتری برای خرید طلا وجود ندارد چراکه روز چهارم تیر هر گرم طلای ۱۸ عیار ۲۵۷ هزار تومان معامله شد که اگر مشتری بخواهد یک گرم طلا خریداری کند با محاسبه سود، اجرت و ارزش‌افزوده هر گرم طلا حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰ هزار تومان برای خریدار تمام خواهد شد.

رئیس اتحادیه صنف طلا و جواهر قزوین تأکید کرد: هر زرگر به‌طور متوسط ۲۰ کیلوگرم طلا دارد که با افزایش قیمت سکه و طلا، فروش این صنف تنها به پنج گرم در روز رسیده و این در حالی است که میلیاردها تومان هزینه برای این شغل کرده‌اند و چیزی جز خسارت برای آن دربرنداشته است.

فرج‌زاده‌ها یادآور شد: بیماران و مسافران به دلار نیاز دارند و این در حالی است که این اقشار توانایی تهیه دلار را ندارند و در این میان متأسفانه دلالان، بازار آزاد را در دست گرفته و موجب افزایش قیمت دلار شده‌اند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تولید مواد ضدعفونی‌کننده

تولید مواد ضدعفونی‌کننده در آزمایشگاه‌های دانشگاه پیام نور قزوین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, رضا رسولی شربیانی رئیس دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.