صفحه اصلی / استان ها / لرستان / تبلور عزتمندی امام خمینی(ره) در تأسیس نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران است
تبلور عزتمندی امام خمینی(ره) در تأسیس نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران است

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

تبلور عزتمندی امام خمینی(ره) در تأسیس نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران است

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: تبلور عزتمندی امام خمینی(ره) در تأسیس نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران و استکبار ستیزی است.

نماز جمعه

به گزارش کسب و کار نیوز، آیت‌الله سید احمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد با اشاره به فرارسیدن شهادت امام علی(ع) اظهار کرد: حضرت علی(ع) مظهر همه فضیلت‌ها و خوبی‌ها است اما در این فضیلت‌ها هیچ فضیلتی بالاتر از عدالت و احسانی که در ایشان وجود داشت، نیست.

وی افزود: امام علی(ع) مظهر عدالت بود و در محراب عدالت هم به شهادت رسید و امروز عدالت محوری امام علی(ع) باید الگوی همه مسئولان باشد و این عدالت باید در جامعه محقق شده و با ظلم، تبعیض و فساد مبارزه شود.

آیت‎الله میرعمادی بابیان اینکه اگر مسئولان در نظام اسلامی می‌خواهند خدمت کنند باید رفتار حضرت علی(ع) را الگو قرار دهند، عنوان کرد: ما نیز باید به حضرت علی(ع) اقتدا کنیم و به فکر مستضعفان و محرومان باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ادامه داد: شیطان درون و بیرون درکمین ما هستند و  آمریکا هم همین سیاست را دنبال می‌کند.

وی با اشاره به ۱۴خرداد سالروز ارتحال بنیان‌گذار انقلاب حضرت امام خمینی(ره)، تصریح کرد: حضرت امام(ره) پیام‌آور عزت مسلمین و ملت ایران اسلامی بوده و تبلور عزتمندی امام راحل در تأسیس نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران و استکبار ستیزی است.

آیت‌الله میرعمادی افزود: اگر اکنون مردم ما عزتمند هستند به خاطر روحیه استکبارستیزی امام خمینی(ره) است. یک نمونه از استکبارستیزی مسئله قیام ۱۵ خرداد است که نقطه عطفی در تاریخ ایران بوده و این تاریخ برای مبارزه با موضوع کاپیتولاسیون بود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان اضافه کرد: امام بزرگوار به ما آموخت که مبارزه با استکبار جهانی دائمی و همیشگی و تقابل ما با آمریکا تقابل حق علیه باطل است و این مبارزه حق و باطل همیشگی است.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری یک حقیقت بودند که در دو چیز تجلی پیداکرده‌اند، یادآور شد: امروز مدیریت حکیمانه رهبری زبان زد عام و خاص است و همه اعتراف می‌کنند که رهبر فرزانه ما نظیر ندارد. ما امروز شاهد منش، محبت، درایت و مدیریت امام هستیم که در رهبر انقلاب تجلی پیداکرده است.

آیت‌الله میرعمادی خاطرنشان کرد: مدیریت مقام معظم رهبری و واکنش واقع‌گرایانه نسبت به تحولات منطقه و جهان و تشخیص به‌موقع رویدادها و هدایت هوشمندانه و خردمندانه رهبر در جهت پیشرفت انقلاب و با تسلط بر همه امور زبان زد همه است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه فضیلت شب قدر بر همه روشن است، گفت: بر اساس آیات قرآن شب قدر از هزار ماه برتر بوده و شب تحیت و سلام، شب غفران و رحمت و شب‌بیداری است که به همین دلیل میگویند، بیدارباشید.

وی عنوان کرد: آگاهی پیدا کردن از نماز، روزه و دعا در شب قدر برتر است برای اینکه سبب بیداری می‌شود تا در بیداری خدا را حاضر و ناظر ببینیم و با ولایت پیمان ببندیم پس باید از شب‌های قدر و معنویتش استفاده کنیم و از آن غافل نشویم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان به مناسبت هفته جوان در لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سید علی کریمی جوانان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.