صفحه اصلی / استان ها / مرکزی / آموزش و پرورش بیش از گذشته در بکارگیری معلمان دقت کند
آموزش و پرورش بیش از گذشته در بکارگیری معلمان دقت کند

دری نجف آبادی:

آموزش و پرورش بیش از گذشته در بکارگیری معلمان دقت کند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی آموزش و پرورش باید بیش از گذشته در بکارگیری معلمان دقت و حساسیت های لازم را به خرج دهد، بالاخص در مهدکودک ها با حساسیت بیشتری این موضوع دنبال شود.

دری نجف‌‌آبادی

به گزارش کسب و کار نیوز، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه که در مصلی بیت المقدس اراک برگزار شد، افزود: اتفاق ناگوار اخیر که در یکی از مدارس کشور رخ داد تاسف همه ما را بر انگیخت. این اتفاقات ناگوار نتیجه تفکر و سبک زندگی غربی است.

وی ادامه داد: اینگونه فسادها آبروی کشور و خانواده ها را می ریزد و هر چه ما داد می زنیم تفکر غربی، فرهنگ غربی، فضای مجازی مبتذل و… متاسفانه عده ای آن را جدی نمی گیرند. آموزش و پرورش باید بیش از گذشته در بکارگیری معلمان دقت و حساسیت های لازم را به خرج دهد، بالاخص در مهدکودک ها با حساسیت بیشتری این موضوع دنبال شود .

خطیب نماز جمعه اراک با اشاره به اینکه در مدارس غیر انتفاعی هم باید بیش از گذشته در بکارگیری افراد دقت لازم صورت گیرد، گفت: اگر کسانی عرضه انجام این کار را ندارند، این مسئولیت را نپذیرند، اگر کسانی نمی توانند از ناموس مردم دفاع و حفاظت کنند این مسئولیت را نپذیرند و بیش از این آبروی ملت و انقلاب اسلامی را نبرند .

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی همچنین ضمن با اهمیت بر شمردن اقتصاد مقاومتی، گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی اینکه کشاورزی، صنعت، دانش و حتی زندگی خود را اصلاح کنیم. اقتصاد مقاومتی یعنی از اسراف دوری کرده و در جهت اصلاح حرکت کنیم .

وی با اشاره به سفر اخیر وزیر بهداشت به استان، گفت: در این سفر پیشنهاداتی به وزیر برای بیمارستان آیت الله خوانساری شد، که اگر محقق شود، این بیمارستان به عنوان مرکز درمانی بیماری های صعب العلاج در غرب کشور حتی در عرصه بین الملل شناخته خواهد شد .

دری نجف آبادی ادامه داد: وزارت بهداشت علاوه بر کار ویژه برای درمان بیماران باید در کنار آن بر روی پیشگیری و کسب خدمات بهتر به بیماران تمرکز داشته باشد .

عضو هیات امنای بیمارستان آیت الله خوانساری با اشاره به اینکه این بیمارستان با کمبود تخت در گذشته مواجه بود، گفت: خوشبختانه با اضافه شدن حدود ۱۰۰ تخت مشکل برطرف شده است ولی نیاز است که نه تنها دولت بلکه خیرین و همه مردم کمک های لازم برای تجهیز این بیمارستان را داشته باشند .

نماینده ولی فقیه در استان ضمن محکوم کردن اقدامات اخیر آمریکا مبنی بر انتقال سفارت کشورش از اورشلیم به قدس، گفت: ترامپ، نتانیاهو و اسرائیل جنایت بزرگی را در حق مسلمانان جهان انجام دادند و این اقدام به اندازه اشغال سرزمین فلسطین برای مسلمانان گران تمام شد .

وی ادامه داد: آمریکا و اسرائیل با بمباران و نسل کشی مسلمانان در فلسطین قدس دارند این سرزمین که برای همه مسلمانان اهمیت دارد را غاصبانه به دست بیاورند ولی بدانند قدس و سرزمین مقدس فلسطین برای همه ما از اهمیت بالایی برخوردار است و در برابر این اقدامات سکوت نخواهیم کرد .

دری نجف آبادی با اشاره به نقش و اهمیت امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: اگر انقلاب اسلامی ایران نبود، هم اکنون اسرائیل تا بغداد آمده بود و کشورمان به دست اسرائیل و ساواک مدیریت می شد ولی این امام بود که عزت و شکوه، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی ایران را برای مردم آورد .

وی ادامه داد: به برکت آرمان های امام و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، کشور در مسیر رشد علمی و بالندگی با اقتدار حرکت می کند و توطئه های دشمن نتوانسته خللی در اقتدار، وحدت و همدلی و انسجام ملی داشته باشد .

خطیب نماز جمعه اراک در پایان، ضمن با اهمیت برشمردن قیام ۱۵ خرداد، گفت: وظیفه ما این است که اقتصاد مقاومتی، اشتغال سالم و مولد، افزایش شرکت های دانش بنیان و وحدت ملی و انسجام اجتماعی را فراهم آورده و از تخریب جناح ها و افراد جلوگیری کنیم، تا مردم مایوس و ناامید نشده و با نشاط به انقلاب خدمت کنند .

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پایان فعالیت بازار تاریخی اراک

۲۴ اسفندماه، پایان فعالیت بازار تاریخی اراک در سال ۹۸

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علیرضا عسگری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.