صفحه اصلی / استان ها / لرستان / هتل صخره‌ای لرستان در بلاتکلیفی به سر می‌برد

معاون استاندار لرستان:

هتل صخره‌ای لرستان در بلاتکلیفی به سر می‌برد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان از تصویب ۲۴ طرح سرمایه‌گذاری در ستاد تسهیل استان خبر داد.

هتل صخره‌ای خرم‌آباد

به گزارش کسب و کار نیوز، گودرز امیری در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به هتل صخره‌ای اشاره کرد و گفت: براساس اطلاعات، این پروژه در سال ۷۷ آغاز شده و تاکنون در بلاتکلیفی به سر می‌برد و حدود ۲۸۰۰ متر فضا را اشغال کرده و در سطح ۳۵۰۰ متر شرایط واگذاری دارد؛ بالای صخره برای ورودی و خروجی پارکینگ هتل و فضای سبز ۱۲۵۰۰ متر تسطیح شده است.

وی با یادآوری اینکه اداره راه و شهرسازی برای واگذاری زمین ایراد گرفته و اعلام کرده برای واگذاری و تصویب آن باید طرح ارائه شود، ادامه داد: طرحی که برای هتل تعیین شده شامل ورودی، فضای سبز و پارکینگ است؛ این طرح در کمیسیون ماده پنج تصویب و در شورای عالی معماری شهرسازی تصویب شده و اکنون راه و شهرسازی برای واگذاری زمین می‌گوید که اختیار واگذاری بالای ۵۰۰۰ متر را ندارد.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: برای واگذاری زمین به مساحت ۱۲۵۰۰ متر باید سازمان ملی زمین و مسکن موافقت کرده و واگذار کند.

وی بیان کرد: به دلیل اینکه سرمایه‌گذار کار را شروع کرده و پیشرفت مناسبی دارد با اخذ تضمین و برنامه زمان‌بندی از سرمایه‌گذار مبنی بر تکمیل و بهره‌برداری پروژه طبق طرحی که به تصویب کمیسیون ماده پنج شورای عالی معماری و شهرسازی رسیده است از سازمان ملی زمین تقاضا می‌کنیم که این مقدار زمین طبق قانون و کارشناسی شده واگذار شود.

وی با تاکید بر اینکه نباید به این بهانه مشکلات مردم و سرمایه‌گذاران را به تعویق انداخت، افزود: باید پاسخی روشن و شفاف به مردم و متقاضیان داده شود. در کارگروه تسهیل بیشتر به موضوع استمهال پرداخته می‌شود و در جمع‌بندی سال گذشته این ستاد، بیشترین آمار مصوبات مربوط به این موضوع بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان تصریح کرد: در سایر موارد نیز جلسات به صورت متفرقه برگزار و در آنها چون تفویض اختیار شده است قرار شد به عنوان مصوبات گروه تلقی و لحاظ شوند.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان به مناسبت هفته جوان در لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سید علی کریمی جوانان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.