صفحه اصلی / استان ها / قزوین / استاندار قزوین: سربازان گمنام برای تأمین امنیت نهایت ایثارگری را از خود نشان داده‌اند
استاندار قزوین: سربازان گمنام برای تأمین امنیت نهایت ایثارگری را از خود نشان داده‌اند

استاندار قزوین: سربازان گمنام برای تأمین امنیت نهایت ایثارگری را از خود نشان داده‌اند

استاندار قزوین در همایش جامعه اطلاعاتی گفت: سربازان گمنام امام زمان عج برای تأمین امنیت نهایت ایثارگری و جان‌فشانی را از خود نشان داده‌اند.

استاندار قزوین

به گزارش کسب و کار نیوز، عبدالمحمد زاهدی در همایش جامعه اطلاعاتی که با حضور مشاور وزیر اطلاعات، جمعی از مدیران، اعضای شورای تأمین و مسئولان حراست دستگاه‌ها برگزار شد، اظهار کرد: ۱۸ سال از عمر خدمتی خود را در استان‌های مرزی و امنیتی سپری کرده‌ام لذا با مسائل و مشکلات و اولویت‌ها و حساسیت‌های این حوزه آشنایی دارم.

وی افزود: مجموعه وزارت اطلاعات در تمامی صحنه‌های مرتبط به حفظ تمامیت ارضی، نظام جمهوری اسلامی، کیان کشور و آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی نهایت ایثارگری و جان‌فشانی را از خود نشان داده و در این مسیر شهدای زیادی تقدیم انقلاب و اسلام کرده است.

استاندار قزوین تصریح کرد: تا زمانی که امنیت وجود دارد ارزش و اهمیت آن را به‌خوبی احساس نمی‌کنیم بلکه زمانی متوجه جایگاه و ارزش حیاتی امنیت می‌شویم که در جامعه این مقوله دچار خدشه و کاستی شود.

زاهدی گفت: انقلاب اسلامی به دلیل اثرگذاری در سطوح منطقه‌ای و بین‌المللی دائم در معرض تهدیدها و دشمنی‌ها قرار دارد که برای حراست از کیان آن تلاش‌ها و مجاهدت‌های زیادی صورت می‌گیرد.

وی عنوان کرد: امروز در دنیای بسیار پیچیده‌ای زندگی می‌کنیم که برقراری امنیت در آن با دوره‌های گذشته کاملاً متفاوت است.

استاندار در پایان یادآور شد: سرویس‌های جاسوسی و بیگانه برای پیشبرد اهداف و مطامع خود از شیوه‌ها و ابزارهای مختلف و متنوعی برای خدشه وارد کرده به امنیت استفاده می‌کنند که برای مقابله و دفع این تهدیدات نوین باید به‌طور مستمر از آموزش‌ها و اطلاعات جدید استفاده کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تولید مواد ضدعفونی‌کننده

تولید مواد ضدعفونی‌کننده در آزمایشگاه‌های دانشگاه پیام نور قزوین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, رضا رسولی شربیانی رئیس دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.